|
Sida 64 av 65
|
|
|---|---|
| Såg en Ambulans med reg.nummer STD 110 idag :) | |
| LYX kan hamna på såna bilar att det blir kul.... vad sägs om LYX123 på en Kia Sorento? | |
| Jag såg en LYX*** på en Merca W123. Hade varit perfekt med Kians skylt på den. | |
| Här i Kungsbacka ser man ibland en Ferrari med skylten VROOOM. | |
| Såg en jagga med skylten U2CLOSE i dag :) | |
| Såg precis en X5:a med skylten HAHAHAH. Det roliga var att man inte kunde låta bli att skratta när man såg det. | |
|
Såg en vit Audi A3 idag med: MOI MOI. |
|
|
Länk Nu har ni chansen att införskaffa LYX365 ;-) |
|
| Länk | |
|
Körde om HOA idag. Men det var inte Hoa-Hoa som körde... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Den här stod utanför en skola.IMG_1847.JPG Kan också meddela att Rektorn är en kvinna. BMW CS #5206 |
|
|
Försöker igen.Länk BMW CS #5206 |
|
|
Roligaste hittills hittade jag på Malta : COP112 (har bild) Men min skylt M3E30 är rätt trevlig :) |
|
|
KUL528 är kanske inte den roligaste, men lite kul i alla fall... ;) Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Verdi |
M2:a med FLY 718. Länk Helt klart rätt om man ligger bakom nya Porsche 718. :) Fly din jävel! :) |
| Fly. Den känner man igen. BMW Sveriges gamla pressbil som även gått på kundevent på bana mm. Skulle inte betala något överpris för den. | |
Verdi |
Var det den Asken hade på Ulva? |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
På jobbet Fanns CUM.. och PAJ... finns |
| Stämmer bra Verdi. | |
|
Åkte bakom SKRUTT igår, en Porsche som åkte bärgare (till Porsche). --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.