|
Sida 60 av 65
|
|
|---|---|
|
Ibland undrar man hur folk tänker när de väljer personlig skylt... Länk /Erik |
|
|
Waterlily 2011-07-06: google är ett påhittat namn. En etta med hundra nollor heter googol. /Erik |
|
|
DAM 666 tycker jag är lite kul kombination! :) Alpina B8 Länk |
|
| har Bmx XXX på min bmw.. när jag skulle beställa bildelar sa gubben bakom kassan : det är ju för fasen en cykel -_- | |
|
Lite OT: I James Bond hade de länge en sovjetisk general vid namn Googol. typisk brittisk humor "en etta bland hundra nollor"... :o) ---- BMW CS #6212 |
|
| En Sab 9-3 med reg.nr BRA xxx funkar nog helt ok bland engelskspråkiga..! | |
|
UFFES 3 RAMSJÖ TJA RAT LGR <-- personlig på en bmw 750 DED BMW ownz |
|
| Såg en BMW annons på blocket för ett tag sedan med GAY***. Och nu såg jag en annan BMW med plåten: GEJ*** | |
|
Audi S4 med reg nr ASS*** mvh/ Anders |
|
| Finns en Peugeot skåpbil typ Berlingo, Kangoo...är det Boxer dom heter. Skit samma, den har UGL. Läge för eltejpskomplettering igen. | |
|
Såg en Audi som hade FOT 0**. Kul när siffrorna stämmer in i ordet sas. |
|
| Såg en 520d med reg nr MAX 110, lite mer än så klarar den förhoppningsvis :) | |
|
Sennebring: han kanske är rädd om den och inte kört fortare än så hittills ;) BMW ownz |
|
| Såg en röd 1 serie cab som hade Frugans som reg. | |
| Jag har SHY xxx på min :) | |
| SNO såg jag igår..! | |
| Finns en gubbe hemma i min by som är känd för att kunna härskna till ordentligt mellan varven. Han har passande TNT*** på sin bil. | |
|
Körde efter en V70 idag Reg skylten på bakluckan var BAK ###. Fast det hade han fram också ;) |
|
| ASS på en Ford Mondeo. Var det någon sommarvikarie eller insnöad medarbetare på transportstyrelsen som totalt missade den? | |
| EGO118 på en BMW.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.