|
Sida 6 av 65
|
|
|---|---|
|
Jag har OFU. Inte roligt kanske, men det bli ju UFO baklänges. Vår förra volvo hade NOP...Och Nopp blev det..vi sålde den |
|
| jag har JUL på en bil...dessvärre ingen bil jag kör på vintern med... | |
| min polare har LYX *** på sin volvo | |
|
en på jobbet har TUR111 som regnr :) /martin |
|
| Min första 125:a var en Honda CM 125 med 13 hk, Reg.numret GKN tolkades snabbt av polarna till "Gör Knappt Nittio" | |
| Såg också Fattig idag det var på väg mot Tumba från E4 an. Skyltern satt på en röd V70 med stora avgasrör och det var en äldre man med skägg som körde. | |
|
Hade MWG på min 528:a Mycket wäl godkänd :) de va najs.. Har sett en del cittror mm med reg nr:bmw. Bor i Halmstad o pappas föräldrar hade en gång en blå volvo med reg nummer hbk= halmstad boll klubb :) |
|
|
verkligen skojig tråd det här, helcrazy. ;-) |
|
| Vet en som har JUL 111 på sin vinterbil =) | |
| såg en äldre volvo 240 med BUS *** igår, å den plåten kan man knappast förmeka att den hamnat på fel bil. bilen var ganska "sönderbusad" om man säger så | |
| brandbilen jag körde i lumpen hade "KUL 240" många epa raggare som skulle hugga av ena armen för den =) | |
|
supercrazy ;) |
|
Dragan525 |
Min kusin har på sin volvo 740: BMW ???, såg rätt kul ut. BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
chrille70 |
Jag har sett en svart Porsche 911 Carrera mer "DYR" MVH Chrille |
|
Nu kan man ju ha REALPWR också. "no turboshit, just real power" //Thorssa |
|
|
BYT 845 På min 525tds, sålde den så som namnet sa, Länk klicka på BMW525, för fotobevis. Har i December ansökt om FUN2DRV till min 330 diesel, får se om det går i genom, skulle ta ca 5-6 veckor tror jag. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
En kompis har DRE ??? Han tycker det är lite retligt när han ska uppge reg. nummret vid service m.m. Säg det högt för dig själv D-R-E :D /Gott Nytt år på er! Niclas |
|
| www.kilvet.com, där du kan hitta finska reg. skylterna. | |
| Min far har JAG### på sin 323 E46-99 | |
| kolla nu när ni häpnar , det gjorde jag iallafall det bäste reg är: 0KOLL (noll koll). sitter på en volvo xross country hoppas att de va en tant som körde den åxå "hi hi" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.