|
Sida 59 av 65
|
|
|---|---|
|
HOJ xxx på en Saab 9-5. Det är ju nästan som "cykel på köpet" ;) |
|
|
Körde härromdagen om en Mazda2 diesel med skylten sEXY *** :p |
|
|
Vet inte om detta har tagits upp här men en snubbe Helsingborg har nog det coolaste varumärket på sin... Läs hans blogg Länk Min bil Länk |
|
|
nu minns jag inte exakt men de stod typ MAGGANS och före stod det typ------------------------- EL TOL *** BMW ownz |
|
| Såg LHS idag på en japansk kombi av nåt slag. Skulle jag kunna tänka mig att ha. | |
| En trött Volvo S80 med regnr. KUL, ironiskt kanske! | |
|
Angående reg-skylten "GOOGLE". Vad jag vet är ordet "google" ett namn (engelska namnet) på ett stort tal (en etta med 100 nollor). Jag visst inte att man kunde varumärkesskydda talnamn. Jämför med att telefonoperatören "3" skulle ha rätt till alla treor i hela världen. /Näckrosen. |
|
|
Stockholms stad har nu en utställning som heter Arkitektur Stockholm på Kulturhuset. Där på en vägg finns ett stort "uppblåst" foto med en gatuvy. På bild finns bl.a. en Volvo V70 med: STH 666! Kan det bli mer klockrent? :-D Man undrar om det är en reklamare med humor som varit framme och redigerat? Jag fick mig ett gott skratt i alla fall :-) |
|
| I går såg jag förresten en SAAB 9000 med: PEG 407, också rätt roligt. :-) | |
|
Ibland undrar man vad för humor man har men idag såg jag en Volvo 240 med skylten FAG *** Glad sommar på er........... |
|
|
Vet inte om detta är ett montage då samma bil finns på Wikipedia med rak stötfångare. Men passande regnummer i.a.f. Länk |
|
|
svart bmw x5? FUN siktades i uppsala ful bil SUR å där satt en sur tant :) BMW ownz |
|
|
NÄJJJ! de stod KUL på bmwän BMW ownz |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En klassiker: Saab 9-5 med reg. nr BYT***, bättre blir det inte... |
|
|
Passerade en bil på väg hem med familjen; hade JEW xxx. Skulle ha varit kul om den blev köpt av en person med arabisk bakgrund... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Såg en 9-3 cab idag med skylt "OREGGAD" Att den sluppit genom cencuren!!! |
|
| Volvo V70 med regnr CARxxx, heter inte deras kundtidning nått med Car, eller heter den fortfarande Ratten kanske...? | |
|
Hur kan GOD vara tillåtet på en reg.skylt med tanke på myndighetens långa lista på förbjudna kombinationer? Såg en Volvo med den skylten igår. |
|
|
Rullar en V50 trafikskole bil här med skylten LOL ### Vem vet, dom kanske har skit roligt i den ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.