|
Sida 57 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en Corolla igår med BMWxxx. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Har ni märkt att KUL xxx har dykt upp på sena 11:or? Har sett två nya bilar med KUL; trodde inte att det var ett godkänt "ord". ---- BMW CS #6212 |
|
| Tycker inte att KUL är särskilt anstötligt, men under sossarna skulle jag tro att det kan få avslag. Ev. tas bort ur SAOL också... | |
|
Senaste "kul" jag sett: Taxi med texten LEDIG |
|
|
Kålle går fram till en taxi på avenyn o knackar på sidorutan: -E du ledig?! Chaffisen: -Javisst! Kålle: -De e la härligt! |
|
|
palin lover : Ja jag är säker att jag såg det. Mvh Kevin |
|
| Rullar en gul Audi A4 med AUD*** och en litet hantverksskåp, Citroën Berlingo tror jag med UGL*** här i trakten. I båda fallen är man lite sugen att göra en "eltejpskonvertering" med en fjärde bokstav. Kan inte fatta att han med Audin inte redan gjort det. Ett rakt streck bara :) | |
| Kevin har säkerligen sett KKK. FAG är också med i undantagen men jag är helt hundra på att min chef tidigare hade en Audi med FAG :) Det var kanske mindre noga förr. | |
|
Micke: Du var inte ensam om att se den Corollan (på V. Prinsgatan?) :) /Patrik ___ B M W |
|
|
Patrik: Såg den körandes på Kyrkogatan nere vid Stumholmen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
KUX xxx är mera problematiskt... eller är det bara min hjärna som automatiskt "kompenserar" för felstavningen... ) ;o) Lite som "fcuk". ---- BMW CS #6212 |
|
| KOX är ju tillåtet... | |
|
KKK finns, se här: Länk Alpina B8 Länk |
|
|
LGFxxx på en Volvo XC70. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| En liten Peugeot med skylten BRA xxx. Hur tänkte man där ? | |
|
Såg idag en gammal ungdomsstylad Volvo 140 med DYRXXX! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
såg på blocket en helt ny Golf GTI med TUR***, kanske så har man TUR när man köper bilen. Mvh Kevin |
|
| Jag hade OOX007 på min firmabil Caddy föut! =D | |
| En Peugeot 607 med ESBJÖRN | |
|
Körde förbi en Amazon i snyggt skick med regnr GOD xxx. ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.