|
Sida 55 av 65
|
|
|---|---|
|
Småskrattar alltid när man ser plåtarna BULAN och SKINKAN på ett par E61:or här hemma. Några här på AP kanske? |
|
|
... på tal om BUS xxx så går det en M5 E61 i Köpenhamn/Malmötrakten med det reg.nr. Ser den lite då och då i Byen och ler varje gång. Passar perfekt på en sådan bil! ---- BMW CS #6212 |
|
| Jag har FUN xxx, roligare kan det väl inte bli?! | |
|
har sätt en volvo xc90 i gbg områden med PMS***. jag kunde inte hålla mig skrattade som fan bakom ratten. haha |
|
|
Vad sägs om en illsket röd kawa ninja med "KGB xxx" på skylten :-) Länk BMW 4 Life |
|
|
FUNxxx finns på en städfirmebil här.. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Stog en Porsche Carrera 4 utanför kontoret idag med FRIFART | |
| Tailviking - den låg jag bakom hem från Nacka idag.. Tänkte kolla upp om det var en äkta GT2 (med tanke på kjolpaketet). Men det är alltså en C4? | |
|
Den står reggad som en C4 i vägregstret i alla fall Satt en lapp med "till salu" i fönstret också |
|
|
För nån dag/vecka sen var det en nyare Volvo som ville om men vågade inte köra om en lastbil o med reg. FEG ??? passade det väääldigt bra just då! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Såg en snygg M3 cab av senaste modell i morse. Regnr började på BUS :) | |
|
För någon vecka sen såg jag först en lastbil som hade WTF (what the f*ck), senare samma resa såg jag en Audi med 2HOT4U. Så började vi prata om just bilplåtar och kom fram till att den mest udda vi sett hittills måste vara 5ADI5T. |
|
|
Igår såg jag först en nyare S60 med nr LAX ... (men det var ingen lök på den). Senare en E61:a med nr PDC ... (och det hade han säkert i dubbel bemärkelse). |
|
| WOW*** på en gråblå met. Skoda Octavia. | |
| Förra helgen åkte jag och en kompis ett par mil hemifrån i hans bil. Plötsligt möter vi en E39 Touring i samma färg som min och med samma bokstäver på reg-skylten. Var tvungen o fråga kompisen om inte min bil stod på infarten när vi åkte. :) | |
| såg en svart F10 med reg nr. LAW *** idag. Respekt! =) | |
|
I GBG finns det en Ford fiesta med reg nr BMW XXX :) Mvh Kevin |
|
|
BUU på en renault kangoo..... hjälp! :D BMW ownz |
|
|
Såg BAD 007 och 3 minuter därpå fick jag en kölapp med nummer 007. Lite smålustigt! Roligast var nog ändå i Helsingfors i helgen där jag åkte taxi med reg.nr KUKXXX |
|
|
Såg nyss BUA *** på MB ML! :) Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.