|
Sida 53 av 65
|
|
|---|---|
|
UTE *** på V70! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Såg en liten 205:a en gång som hade nummerskylt BUSFRÖ. Kul tyckte jag. Hade själv en bil på 80-talet med reg.nr HNH 689 Kanske inte så kul vid första anblicken men vänder och vrider man på skylten förstår man varför den är lite unik. Får man välja ett reg.nr typ: 320 BMW??? |
|
|
Såg igår en XC90 med UFO... |
|
|
Det va en grön liten VW med personlig skylt XXX.. En äldre skäggig man körde! Höll faan på att köra av vägen när ja såg den. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
såg en riktig bil för några veckor sen! en gammal saab 99 med CAR på plåten :) BMW ownz |
|
|
Länk BMW ownz |
|
|
Tack Frrla! Där har vi sexmonstret.. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
krihil: Kollade på Länk ***************** Är namnet ledigt? Du kan inte reservera namnet här utan endast se om det är ledigt. 320 BMW är ledigt. Vill du beställa en ansökningsblankett för personlig skylt? ***************** Allmänt ang. personlig skylt: Länk Det underliga är att BMW 523 är ledigt men man får inte ta BMW523 eller BMW523i... BMW523 är f.n. ett släp: Fordonsidentifikation Registreringsnummer: BMW523 Fabrikat: ADRIA 743 UL Färg: Flerfärgad Fordonsslag: SLÄP Fordonsår: Fordonsslagsklass: Chassinummer: ZY16C74UL90017452 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: 2008-10-10 Senaste EU-regbevis del 2: 2008-10-10 *************************************** Samma sak med BMW320 och BMW 320. Fordonsidentifikation Registreringsnummer: BMW320 Fabrikat: SAAB 90 YS3BL25C Färg: VIT Fordonsslag: PB Fordonsår: Fordonsslagsklass: I Chassinummer: BL25C4F6008566 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: Nytt EU-regbevis del 1 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Senaste EU-regbevis del 2: Nytt EU-regbevis del 2 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Vad är den praktiska skillnaden på nummerplåten mellan BMW 523 och BMW523? Extra långt mellanrum på den förstnämnda? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Själv har jag BUS på min m5 |
|
|
Fick COP... idag på min M5 vid reg. besiktningen. /Anders |
|
|
åkte bakom en lastbil som de stod DOD på. sen mötte jag en annan lastbil samtidigt som det stod DEJ på. körde ganska försiktigt resten av dagen :) BMW ownz |
|
|
Fast det skulle vara den här: Länk |
|
|
Har siktat en äkta Baader Meinhof-Wagen - en 530d med Rote Armee-Fraktion på reg.skylten! Länk /Erik |
|
|
Mötte en V50 som hade EMAIL Frågan är om han heter så i förnamn eller om han är IT-konsult eller något !!?? |
|
|
En VW Cross Touran med BECK ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En Merca C-klass kombi som hade KUND Hur kul är det ? |
|
|
Länk Länk Länk samlat ihop i några veckor BMW ownz |
|
|
Finns en grå Nissan Almera med reg nr : MJÖLK som rullar i Sundsvall Hade mer koll på personliga skyltar finns en del som rullar i stan men kommer inte på någon just för tillfället. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Hade AUU XXX på min första bil (518) o många au! var med den bilen! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Finns en Opel GT (Speedster) i huvudstaden med ITHORA :) Kan ju undra vem som godkänt det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.