|
Sida 52 av 65
|
|
|---|---|
| Blev omkörd av en e61 30d med regnummer COC 978 :) | |
|
JEW 666 på en skåpbil som ibland står parkerad utanför huset där jag jobbar. /Erik |
|
|
Konstigt att dom inte förbjuder vissa regnr typ dom sista 5 inläggen, det är ju ganska uppenbart :D |
|
|
Såg idag en Saab 9/3 kombi av senare snitt med BRA xxx. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En Volvo XC med FUU XXX - tycker inte att dom är snygga så det var passande enligt mig! En 4 axlat Närko lastbilssläp med BMW XXX - vilken wannabe! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Körde till jobbet och hann ifatt en Peugeot med "NON" (fr "nej"). Ganska så kul. Blev mycket roligare när nästa bil som körde om Peugeot:en hade regskylt som började "JAA". Dagens sensmoral; Ja slår Nej. :o) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Såg idag en anläggnings bil med BYG XXX! Passande! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Rullar en trevlig bil i Malmö med reg.nr: PSY WGN... ;-) //Henrik |
|
|
Såg en BMW X3:a idag med "1 APRIL" Anser han bilen vara ett skämt eller ?? |
|
| Vet inte om någon skrivit detta redan men jag såg för länge sedan en skitful liten bil, typ en gammal Micra eller något i Hallsberg med EXY ***.. Det roliga var att det satt ett "S"-Märke precis framför ! | |
| Har även sett en tysk plåt med "HORA ***" med siffror jag inte minns längre | |
|
Så en MB idag med MONIKAS o en skabbig Skoda med FYY XXX BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jimi_M3: såg en släpvagn med NOR som det också satt ett S märke framför! :) BMW ownz |
|
|
När jag skulle låsa butiken och knalla hem lkväll så lade jag märke till en BMW som till och börja hade parkerat som en snippa sedan tyckte jag han körde därifrån som en kärring. Men regplåten var ju FRU ... |
|
|
FAG på en röd gammal ford kombi.. ush BMW ownz |
|
|
denna skulle jag köpt Länk BMW ownz |
|
|
ASS *** på en svart AUDI A6 Avant. mvh/ Anders |
|
|
Såg idag en körskolebil idag en toyota. med JAG XXX på plåten. det roliga är att under skylten satt en röd ÖVNINGSKÖR skylt Ganska bra kombo hehe FLAYEN |
|
|
min morbror hade en gammal saab som hade BOG xxx. lite frästande att sätta dit två prickar. har en polo med reg nr AXX xxx hur tänkte dom då? 75hk är de ax de? inte direkt. sambon har en volvo 240 som heter MAJ xxx. Majsan så klart ! en gammal jobbar komips hade en Ford Fiesta, NRD xxx, de blev så klart NÖRD, även kallad NÖRDEN. har lite av en sjukdom och måste kolla regskyltar när man är på resande fot. kan bli rätt kul ibland. Får man inte köra BMW kan man lika bra cykla |
|
|
Ja, det är nog en spridd sjukdom att kolla skyltar skulle jag tro. Såg någon typisk "jägar-SUV" nyligen av typen Frontera, Nissan eller nåt. Hann inte kolla upp riktigt, men skylten var återigen en WTF*** :) Minns i min ungdom, när alla jämnåriga åkte Opel Ascona och jag hade en risig V4 med FZZ*** där F:et var maskerat med vit tejp... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.