|
Sida 50 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg precis ALA*** på en ny BMW E91, helt klockrent reg. nr. Hade passat bättre på en E65 :) Men har inte Transportstyrelsen stavat fel ska väl vara ALAH? |
|
| Såg en estländsk Audi idag som hade XXX AUD | |
|
Min förra bil hade KKK som reg,nr. Kan säga att jag fick ett antal kommentarer om den,samt folk som pekade å skrattade när man kom åkandes.. Har även haft ONT,KOK,BUS,DYK,AXA,EKO,KRY och ASA bland annat. Kan även nämna att jag har en skylt kvar från alla bilar jag ägt genom åren!(ca 90st) En annan lustig grej, det fanns en äldre herre som var en mycket långsam köbildande förare (nästan lokalkändis) här i stan för några år sen som hade RUN på sin bil.. GLAD PÅSK!! önskar Reg-skyltsfantasten! |
|
| WTH*** på en Renault Laguna. Tror ägaren jobbar på traktens bilskrot. | |
|
BMW 103 (525iAT) som Grabber länkade till är nu till salu Länk Nästan värt att köpa bara för att ha en BMW med BMW i reg.nr --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Länk :) |
|
|
Anders-72, passande reg nr med tanke på beskrivningen av bilen! :)))) M3 E30Länk |
|
| BLY på en nissan micra ;) | |
|
såg WTF och ASG igår samt mina initialer i måndags, FJM :) BMW ownz |
|
| Länk | |
| Finns en till AUD på en gul 80 Avant här i krokarna. Kan inte förstå att han inte lockats eltejpa lite :) | |
|
Det finns en ford FIESTA med regnr BMW xxx Stolt ägare till skylten =) |
|
|
TAX 666 såg idag. Man undrar ju vart hans bilskatt går.... FLAYEN |
|
|
Flayen: Eller om han möjligen har en ond hund vid namn Damien t.ex....?! ;-) //*Hemlig* |
|
|
AAJ på en merca tror jag de var som hade en bula på vänster bakskärm. NOA på en gammal volvo som jag körde om, kikade in i bilen å där satt han. BMW ownz |
|
| LYX 600 på en Merca W123 som rullade i krokarna här förrut. 123:an fanns dock inte som 600 :) | |
|
BMW4ME på en e9x som var guldfärjad :) BMW ownz |
|
|
SNE 365 på en V70 idag på väg till biblioteket.. |
|
| Såg en V70 med BND007 | |
| Såg en v70 igår med HEJXXX | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.