|
Sida 5 av 65
|
|
|---|---|
|
Min granne jobbar som pilot på SAS å köpte en ny bil för ett tag sedan å fick SAS xxx som reg.Gissa om han va glad _ _ \III/ |
|
Lille |
Bor i trollhättan och här finns de en toyota carina med ABC 123 |
|
HAJ xxx på kompisens gamla Clio 1,4 RT. Så såg jag en V70 med reg nr DIZZNY idag. MVH Morgan. |
|
Maha |
En Volov S80 som jag övningskörde i har ARS XXX! Har åxå kört en bil med GEY XXX |
|
Såg en E36 coupé för någon vecka sedan med EPA! Hur kul kan det vara!? Idag såg jag en E39 med TTT //Thorssa |
|
|
Har sett en väldigt trevlig SL55 AMG med regnummer EBIT. (Earnings before Interest & Taxes) Som om inte SL:n syntes nog utan en sådan skylt ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| En 740 med BYT ***.. Tänkte med en gång., byt bil!! ;) | |
| 740 volvo altså | |
|
Eivind: Var det en gräddvit 745: Byt 009? Den köpte mina föräldrar ny 1987... |
|
|
Hubbe: kommer inte riktigt i håg.. men det var iaf här i borås på väg till jobbet |
|
| Ja, vart den rullar nu vet jag inte, de bytte efter ett par år. | |
|
Min första bil en Opel Ascona B -79 hade AXA454,precis som om det var nåt "ax" i den bilen.....:-( "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Maha |
Såg idag 2 bilar som var parkerade bredvid varandra, en hade PCE XXX och HPY XXX alltså Peace och Happy=) Såg också en ford orion med MEZ XXX |
Maha |
En kompis till mej har OWN XXX snacka om att det äger=) |
|
man kan ha lite kul her i norge også, UR 82738 f.eks. de e jo nestan en klocka, och AA 38273, dem alkoholiserade anonymisterna (sp.) hahahahha hahaha UR e jo utbildningsradion også... HAHA! shishkebab |
|
|
Har TUT XXX på min, därför den av vissa kallas "lilla tut".. ganska mobbat faktiskt, sugen på en personlig skylt med texten SVEBBA.. Skulle vara tufft att ha CUL8ER (See You Later), kaxigt när man står först vid ett trafikljus och de bakom ser hur en försvinner, men då gäller det ju att man har något att gasa med också :-P En polare har GDS (gör det själv) på sin epatraktor och jag kan lova att det är passande ;-P Finns en risig buss som finns där jag bor och den ägs eller har ägts av en band som kallar sig "jiggolos" den har iaf stylten KKK111 vilken är rätt stört.. //Svebba BMW Z Power |
|
| Min chef på jobbet har en BMW 528 med reg.nr BOZ*** | |
|
Kompisens föräldrar har en ford med reg.nr ALK. -"jaså är ni ute och åker med alkisen?" :-)) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| En BMW här i kvarteret har bokstavskombinationen BWM :) | |
|
Hade en 318 med reg nr. CAB. Hade en 320 med reg nr. FTB kul när man är fotbollsintresserad. Funderade på en E46 som hade BOY, men avstod... Min nuvarande har SES kul vid omkörningar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.