|
Sida 5 av 65
|
|
|---|---|
|
Min granne jobbar som pilot på SAS å köpte en ny bil för ett tag sedan å fick SAS xxx som reg.Gissa om han va glad _ _ \III/ |
|
Lille |
Bor i trollhättan och här finns de en toyota carina med ABC 123 |
|
HAJ xxx på kompisens gamla Clio 1,4 RT. Så såg jag en V70 med reg nr DIZZNY idag. MVH Morgan. |
|
Maha |
En Volov S80 som jag övningskörde i har ARS XXX! Har åxå kört en bil med GEY XXX |
|
Såg en E36 coupé för någon vecka sedan med EPA! Hur kul kan det vara!? Idag såg jag en E39 med TTT //Thorssa |
|
|
Har sett en väldigt trevlig SL55 AMG med regnummer EBIT. (Earnings before Interest & Taxes) Som om inte SL:n syntes nog utan en sådan skylt ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| En 740 med BYT ***.. Tänkte med en gång., byt bil!! ;) | |
| 740 volvo altså | |
|
Eivind: Var det en gräddvit 745: Byt 009? Den köpte mina föräldrar ny 1987... |
|
|
Hubbe: kommer inte riktigt i håg.. men det var iaf här i borås på väg till jobbet |
|
| Ja, vart den rullar nu vet jag inte, de bytte efter ett par år. | |
|
Min första bil en Opel Ascona B -79 hade AXA454,precis som om det var nåt "ax" i den bilen.....:-( "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Maha |
Såg idag 2 bilar som var parkerade bredvid varandra, en hade PCE XXX och HPY XXX alltså Peace och Happy=) Såg också en ford orion med MEZ XXX |
Maha |
En kompis till mej har OWN XXX snacka om att det äger=) |
|
man kan ha lite kul her i norge også, UR 82738 f.eks. de e jo nestan en klocka, och AA 38273, dem alkoholiserade anonymisterna (sp.) hahahahha hahaha UR e jo utbildningsradion også... HAHA! shishkebab |
|
|