|
Sida 49 av 65
|
|
|---|---|
| Polisbil med AFA-XXX! | |
|
Sorry Stefan, men jag kan inte låta bli att få associationer :) Länk |
|
|
En husvagn har nu regnummret BMW335.. *asg* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Stefan L: Kan du inte köpa den husvagnen och ett avtagbart drag :) | |
| Såg en av Stockholms Stads bilar som hade GBG xxx :-) | |
| FUN315 på en M5a | |
|
BMW 103 på en BMW 520IA TOURING? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
Jesper von Wowern |
Skönt att se "BMW" på rätt bil för en gångs skull! /Jesper von Wowern |
|
Kan tänka mig att en Mercedesälskare skulle gå över lik för denna: Länk En äkta AMG med just AMG på nummerplåten ;) Nicke |
|
|
FUK 009 på en sönderstylad Passat V6 Syncro Rullar i Kiruna FLAYEN |
|
|
ORO på en Saab 9-3, väldigt passande på en Saab i dessa tider. |
|
|
Anders-72; För ett par veckor sedan frågade min pizzabagare om jag var intresserad av att starta hemkörning av kebab då han såg regnummret. Han är själv en inbiten BMW-nörd och ville köpa bilen av mig när det är dags att sälja. Man måste se det positiva att man förmodligen redan har en trogen kundkrets;) amullo, ge mig numret till husvagnssäljaren är du snäll;) Mina polare har redan trackat mig för KEB. Min säljare kunde inte hålla sig för garv när han berättade vilket regnr jag fått på nya bilen. Jag frågade flera gånger om han skojade men han bara skrattade. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Det borde ju gå att ta halva priset av en personlig skylt ändå. Det smäller ju nästan högre när slumpen har fått till det lite :). Husvagnen är en Adria 512, år okänt men de finns som -08:or i.a.f. så det är nog lite värde i den. Annars kanske det skulle gå att kohandla med transportstyrelsen om en utskrotning och övertag av numret. Kanske den kan byggas om lite lätt till kebab-vagn och "råka" brinna upp via en överhettad fritös eller nåt ;) |
|
|
Hahaha. Tack för fina tips;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| HEJ 530 siktad på Nissan X-trail idag. Kul att dom hälsar kontinenterna emellan :) | |
|
Fanns en bild i DN idag på en snötäckt bil som hade "BRR..." ganska passande reg-nummer Mötte en kille med personlig reg-skylt i morse som var lite udda 46664. Satt på en stor svart Chrysler 300C och killen som körde den var väldigt svart. Varför lägga 6000 kr på en sådan nummerskylt ? |
|
|
Jag tog den här bilden när jag var inne i stan och körde för några veckor sedan: Länk //*Hemlig* |
|
| Hahaha, den var riktigt bra! | |
Jesper von Wowern |
Hehe... undrar om bil #7 har samma bokstäver ;) /Jesper von Wowern |
|
såg USH på en skabbig opel i fredags :) BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.