|
Sida 43 av 65
|
|
|---|---|
|
Taxi 020 BMW E61 med reg.skylt FC PORTO. |
|
|
Sett en Lamborghini Gallardo i Limhamn med regplåt: Vadå110 |
|
| XLR8MF | |
| oly xxx = kommunist? | |
|
Vi har en 9-5:a med HBT XXX i byn. Huruvida ägaren är homosexuell, bisexuell eller trans framgår inte. Seså, flytta dig |
|
|
Igår såg jag BMW 3xx på en relativt ny Mercedes cab. Ägaren kan inte ha varit helt förtjust, lär få många gliringar om den plåten :-) Niklas Fransosen |
|
| såg en bil för ett par år sen, för mig de var en renualt så de va lite synd med reg nr. sug 325 hade varit perfekt på en merca c klass eller audi a4 | |
| "Sug" är en förbjuden bokstavskombination och den lär du isåfall inte ha sett... | |
|
Igår såg jag en Volvo V40 med LYX xxx.. Humm, näää kan det inte vara. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| En kompis hade en 940 med ANU XXX på. Varken polisen eller tjejen hans tyckte det var kul när en annan kompis hade klistrat på ett S märke på nummerskylten. | |
| sug325, den såg jag visst! då ska jag bevisa det för dig! | |
|
Du måste sett fel för så här ser det ut när man kollar upp SUG325 på vägverket. REGNR SAKNAS I VÄGTRAFIKREGISTRET ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Var på semester på Öland 2007. 2 bilar parkerade vid strandparkeringen bredvid varandra. Då den första har KNUxxx och den brevid LLAxxx! Helt otroligt men sant! Fick mig ett litet skratt!! :) |
|
|
Har förekommit tidigare i tråden Länk Detta var en trevlig kombination! Länk The way we see the problem is the problem. |
|
| ska se om jag hittar bilden på det... det var en kompis som fotade, det framgick visserligen inte om de va utomlands eller i sverige. men blind är jag inte! | |
| Förra sommarn stod det två bilar parkerade brevid varandra, den ena hade RAK-XXX och den andra SNE-XXX | |
|
Såg häromdagen en M5 kombi med FUNxxx Måste ju vara rätt :-) Niklas Fransosen |
|
|
Såg en risig Kia som hade KEX***. Väldigt passande, fick mig ett gott skratt. Kör miljövänligt - kör BMW diesel!!! |
|
|
En Lastbil VOLVO FM7 RAP 666 Kanske inte jättekul, men bilen används av en mat grossist *RAP* hehe FLAYEN |
|
|
Såg en Volvo S80 T6:a idag med AX Stämmer ju ganska bra med 272 hk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.