|
Sida 40 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en Röd Suzuki Baleno med ROT 666 igår. Passande nummer "röd djävul" iofs var det en suzuki men ändå.. FLAYEN |
|
|
Har också sett nån Peugeot med "WHY". Jag tror många nummer i serien med WHY-nummer gick till Peugeot. Såg förra veckan, jag tror det var en Skoda, minns inte, med "KKK" som varit på tapeten förut. "HEJ" på en 9-5:a igår. |
|
|
Klipp ur dagens lokalblaska: "En kvinnlig bilägare parkerade sin bil, en Saab 9000 med registreringsnummer BMW 484, klockan 07.45 på torsdagsmorgonen utanför bostadsområdet Pluto. Klockan 09.00 observerades bilen på parkering av en arbetskamrat. Bara 45 minuter senare påträffade kvinnans son bilen 100 meter därifrån och då var den skadad efter inbrott och stöld." Efter hundra meter begrep förövaren att det var en Saab kanske :) |
|
|
Mötte nyss en Volvo med en tjej bakom ratten.. EWAxxx på skylten. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
såg en volvo men HOE 666 det tyckte ja va kul =) Klima,Navi,Tv,Elstolarfram+bak+minne,Xenon,svart nappa mm.. |
|
| "KKK666" är en Volvo-traktor från -78.. | |
|
Clubsport, det finns en taxi i Uppsala som har 2SEXSEX också, en 530DT E39.. För övrigt finns en C70 i Kungälv med reg nr REG NR, fyndigt värre ! En FIAT husbil med TRASSEL finns också, i Borås. |
|
|
IH8MYX I hate my EX ? Länk |
|
| kolla in den här:-)Länk | |
|
Den där bilden med KNU o.s.v har nog varit med 3-4 ggr i denna tråd nu, men den är värd en uppdatering då och då. Har själv sett en LLA-bil och då brukar bilden dyka upp i minnet :) Det finns en pippigul Audi Avant som snurrar omkring i min hemtrakt. Såg den senast i fredags då jag besökte min lokala pizzabagare (som förövrigt inte åker BMW). Den har "AUD XXX" och jag kan för min själ inte begripa hur han kunnat motstå frestelsen att klistra en lodrät remsa eltejp mitt på främre plåten. |
|
|
Anders-72: För att han vet att det räcker med de första 3 bokstäverna ;) Hade jag haft en X3 hade det passat med antingen TRIPLEX eller XXX som pers. skylt. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Såg nu i veckan en bil från Estland eller Lettland med 123 FIS. Körde nästan av vägen av skratt! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Såg en bil idag som hade "GÄDDAN" Vi hade en totalt värdelös chef på mitt förra jobb som kallades det. Orsaken var: "En tredjedel huvud och resten arschel !!" |
|
| Hade en BMW E60 bakom mig i kön idag från Estland som hade 101EUR | |
| Åkte bakom en BMW X5 igår som hade BMW 723. | |
|
Såg en Golf med reg nr FOR3**, med lite fantasi får jag det till Fore passar ju fint på en Golf! |
|
| Cyklandes från jobbet idag såg jag en 9-3 sportcombi med GRR och en halv minut senare en 900 med BUU. Tema Saab idag... | |
|
Såg en värstingskrytmerca idag (CLS 350) av senare modell som hade SUX 109 Snacka om nummerskylt som suger !!!! Såg en annan som hade WOF 001. Lite roligare nummerskylt men dödstråkig minibuss |
|
|
nu ska vi inte kalla V6-mercor för "värstingskryt" tycker jag, då varannan här verkar sitta på dubbla antalet tändstift ;-) skämt åsido |
|
|
Jag ägde en Mercedes-Benz 200 W123 serien tidigare i mitt liv.. Regnummeret var DAF 324. J*vligt kul att åka Merca med Rem-johan på regnummret. //amullo --- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.