|
Sida 39 av 65
|
|
|---|---|
|
Denna är väl rätt överdriven? :-) Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke: Förhoppnigsvis en personlig skylt där det övertäckta är "dålig" :) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Tyvärr inte, tog själv bilden igår. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hade SNE *** på min Scirocco, Polaren köpte en 9-3a som hade RAK *** Fick roliga miner när vi va ute o cruisade :P |
|
| Finns en Gallardo på Blocket med "VADÅ110" :) | |
|
Austin Healey hade en europameeting i Tylösand, Halmstad. AH är en brittisk sportbil från ca 60-tal för er som inte vet... Ingen speciell bild egentligen men fina bilar om inte annat =) /merzo |
|
|
och här är länken Länk |
|
|
Haha jaså så det var därför det var så jävla många engelska små sportbilar i halmstad för ett tag sen. Kunde ju gissa att det var en träff men första gången blev jag lite förvånad av att möta en parad på x stycken Austin healys ;) Men sicken syn det var //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Såg två bilar på en garageuppfart där båda har PEE som regnr och det skiljde bara 30 nr på siffrorna 2*4 och 2*4 alltså. Antar att dom privatimporterades samtidigt en van och en Ford. |
|
|
Häromdagen såg jag en BMW 530iAt med registreringsskylten "Svensk". Lika underbart som om någon skulle ta någon av följande lediga skyltar. "Sverige", "Kultbil", "Perfekt", "Unik", "Kärlek, 1-9" eller "Attitid". Det sistnämnda för någon Attitidkonsult som inte bryr sig om tiden:) Mvh Asken |
|
| Såg en E90 med FUN som regnr, passande! | |
| RACER på en Mini Cooper S, kan inte bestämma mig för om det är tufft eller inte? | |
|
Har för mig att nån här på forumet har FUN2DRV till sin 330D (?) här på forumet, lite avundsjuk faktiskt ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Såg en E61 på golfklubben här om dagen, med FWD på skylten. Lite fyndigt. Efter ett sms visade sig bilen driva på alla fyra till och med, en 530xd =) /merzo |
|
|
Idag såg jag en mörkblå X5 med TOJxxx. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ROT646 på en röd E30 cab, tyckte det passade utmärkt ;) Man blev lite sugen... (Rot är röd på tyska) Länk //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| En Uppsala Taxi med reg.nr 1SEXSEX | |
gretzky |
Såg en Saab 9000 turbo idag med nr: OLW---, undra om den va chip(s)trimmad:) dieseldoris |
|
Det i särklass roligaste (och mest läskigaste, kanske var en civilpolis hehe) regnumret jag sett var för en herrans massa år sedan på en Volvo 745. Han hade regnummer: MAX 110 På den tiden var det ju inte heller tal om 120 km/h på motorvägarna :) ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
| En Peugeot med regnr. WHY, det skulle jag också fråga mig om jag satt i en Peugeot! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.