|
Sida 38 av 65
|
|
|---|---|
|
Jag kan tala om att BMW pressbil på M3 Cabriolet har KKK 100. Det är ganska olyckligt! White Power till 100 procent? Obra... --- Joakim Andersson Reporter, Teknikens Värld |
|
| Då var det dags för en passande regnr.på en volvo xc90 (urk)passar bra tycker jag | |
| Såg en vit 997 Turbo här på jobbet (Volvo...) i fredags med skylten "1EXWIFE" - Rätt kul, tyckte jag :) | |
Jesper von Wowern |
Det är väl inget fel på KKK? BMW 2002 turbo på 70-talet hade ju KKK-turbolader! /Jesper von Wowern |
|
Hamnade bakom KKK 740 igår, foto på det kommer snart. M3 E30Länk |
|
| såg en honda crv eller nåt sånt spm hade CAR 666 igår i uppsala | |
|
Bilden: Länk M3 E30Länk |
|
|
Kolla upp KKK 100 får ni se vad det är för bil! :-) M3 E30Länk |
|
|
Såg en Ford focus med regnr CYA***. Hade nog suttit bättre på en porsche eller nått :/ //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Gick förbi en BMW 5-serie (hyffsat ny) med regnr. GRR ***. Passar fint ihop med sitt arga flin (framifrån sett). "Nu vill jag ha en Z4 Coupe 3.0Si" |
|
|
Idag såg jag en Ford Focus med MOR***. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hittade denna bilden på Fotosidan.se. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
en kompis hade en 240 med EPA 6xx och en annan härifrån som jag brukar se har HOE 66X tjejjens farbror har även han en bil med KKK XXX har däremot sett en bmw med AMG xxx |
|
| En C55 AMG med reg skylt AMG XXX antagligen nyimport. | |
| Såg en mercedes m-klass med XXL xxx idag. Passande ;) | |
|
Såg en E36:a med regnummer BUA ??? idag. Vad gör man om man ska hämta ut sin nya bil och upptäcker att den har ett surt regnummer? Antar att det inte är särskilt enkelt att få ett nytt. |
|
|
Då blir det att blixtsnabbt komma på och beställa en personlig skylt. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| För många år sen såg jag en Datsun-Nissan Cherry här i Finland med reg numret SOS-112 =) | |
| Jag har ONT xxx på min så jag är glad att jag har personlig nummerskylt | |
|
Igår mötte jag två bilar på raken med ord på skylten. Först en V40 med SKA*** och bakom den en X5 med UPP***. Kominationen blev lite kul tycker jag. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.