|
Sida 37 av 65
|
|
|---|---|
|
Detta reg-nr var ganska passande: Länk ///Magnus |
|
|
BMW-Magnus: BMW336 tillhör en Volvo och inte den bmwn :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Hmmm, vad löjligt av bilfirman att uppge det reg-numret till en 335i... Vad menar de med det? ///Magnus |
|
| Den kanske inte var registrerad. Då brukar säljaren klämma till med något "putslustigt" som reg. nr har jag sett. | |
| Tror det var meningen att det skulle vara "335" dessutom, men säljaren hade väl spillt marmelad på tangentbordet eller så :) | |
| jag vart omkörd av en bmw 7serie med regnr IIIIII, de va ganska svårt att läsa och hålla koll på hur många det var, så de är perfekt om man nu inte vill att någon ska se vad de står. | |
|
Såg en Renult med PAJ idag. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Låg bakom denna kia igår :) Förstår inte hur dom kan tillåta denna kombination. :P Länk |
|
|
Ang. "BMW" tror jag jag nämde tidigare en Opel Vectra med "BMW 518". Idag tog jag och grabben cyklarna ner till badplatsen, varmt som det ju är. På vägen dit såg jag en japansk SUV, en Subaru TROR jag, med "URK***" ;) |
|
| Såg en MB med reg.skylten NYBIL | |
|
Regnr: BMW745 Färg: GRÅ Fabrikat: HEMMAGJORD SLÄPKÄRRA Årsmodell: 1968 Fordonsslag: SLÄP Fordonsår: Chassinummer: Senaste EU-regbevis del 2: Upplysningar: haha :)) MVH ///Bimmarkomanen |
|
| Mercan med "BMW ..." var i tidningen för några år sedan, när den var ny. Första ägaren var helförbannad och villle få nytt nummer, men Vägverlet sa nej. :-D | |
|
Jag såg en hotrod med regnr .viagrå själv har jag ett roligt regnr.FAG |
|
| jag har SES XXX ;) | |
|
Två tyska nummerplåtar på tjuvtittat: Länk |
|
| när vi/jag gick på högstadiet slutet av 80-talet/början av 90-talet så hade en polares föräldrar en volvo 740 som hade regnr GEJ XXX....lite pimsamt när man skulle åka hem med dom..:) | |
| Såg en BMW 3-serie cab idag som hade BEMWE | |
|
Mötte en E-klass i onsdags som hade "17 maj" på plåten. Gissar att han var norsk... MVH Stenis |
|
| Såg en gammal Amerikanare idag som hade 666666! | |
|
Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.