|
Sida 36 av 65
|
|
|---|---|
|
MR WHITE, eftersom Tarantino är idol.... Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
Angeleyes |
Hmm...lite taskigt val med tanke på att man har skylten i 10 år;). Kommer nog inte att äga min vita BMW år 2018... |
|
Dessutom blir det åtta tecken och mig veteligen så kan man ha max sju. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| En Astra kombi med GOD 666 | |
|
Blir väl skattemärket mellan r & w . Mr Pink då. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
Angeleyes |
Mycket bra förslag...svår beslutsångest mellan MRWHITE och MRPINK... |
|
Men det e ju huuur svårt som helst! Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
| vet en skoter (snöskoter för dom icke norrländska) som har regnr CAR *** en värsting viking II :) | |
|
Nu imorse på väg till jobbet hamnade jag bakom en mazda 323 med en bokstavskombination jag trodde var otillåten: KKK 205! |
|
| Körde bakom en "gubbe" i en stor fet Mercedes 305 CSL igår och han hade just "350 CSL" som privat nummerskylt. | |
|
Finns ju läckra kombinationer oxå; Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
roligt och roligt, men något förvånad när jag såg en Merca kombi i uppsala med KKK + 3 siffror. Alltså en vanlig skylt, inte personlig. /Johan |
|
|
Såg igår en BMW M5 Touring som hade FUN317 ! Helt OK nummer ! |
|
Transocean |
Såg en svart bubbla med ELD-666 i GBG ett par år sedan, undrar om helvetesbubblan rullar fortfarande? |
| om man kollar på vv så ser man att den är stulen. | |
|
Hej! När jag köpte min svarta x3 ville jag har ZOORO men det var för dyrt. :( Owjan |
|
|
Det ska vara Zorro förstås. /Owjan Owjan |
|
|
Länk Bilen undrar varför den fick en stor plastbit därfram :) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
En f d granne (Johan) hade YES HE (Jo han) som personlig skylt för en massa år sedan. En kompis såg för länge sedan en pingla kliva ur en cab med skylten: 4MYAN1 (For my Anette). Snäll pojkvän? ///Magnus |
|
|
En bekant till mig har denna bil med tillhörande regnr: Länk Roligt eller ej, man kan iaf gissa hans yrke... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.