|
Sida 35 av 65
|
|
|---|---|
|
Finns en gammal Ford Prefekt från 1949 jag såg en gång som har regnumret FRU666 |
|
|
TRÖTT är en VOLKSWAGEN 1303 S ingen japsare INKASSO är en Saab som polisen ej har ägt |
|
| RETORIK finns ej med i bilregistret har kollat på jobbet idag | |
|
Min kompis vinterbil är en VW 1303. Sin japsare kör han ej med på vintern !! INKASSO har bytt till en SAAB från den Volvo den satt på förut RETORIK fanns för 2 veckor sedan när jag kollade den i VV så där har tydligen ett ägarbyte skett Har ni för lite att göra på jobbet eller ???? Personliga nummerskyltar byter ofta bil. Vet ju hur ofta jag själv byter bil och flyttar min pivata nummerskylt bl.a |
|
|
Det står en riktigt snygg Porsche Cayenne Turbo på gatan där jag bor med reg.numret AMG 100. Lite kul... |
|
| Fick för mig att kolla vem som har reg.nr. "FAT540". Satt tyvärr på ett 850 kg Fågelsta-släp från -86. Bättre fantasi på Vägverket efterlyses :) | |
| Ähh..inga feta BMW. "FAT750" sitter på en snöskoter, "FAT760" på en Volvo 240 och "FAT745" på en fyrameters husvagn! | |
|
En av lokalbussarna i stan har SEN 454... Hans Olof "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
Såg MUP XXX idag på en VW Passat. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| SEBRAUT på en lånebil hos en bilglasfirma. | |
|
Såg en E60 idag med GAJ på reg.skylten, undrar hur nöjd ägaren är med det... |
|
| Ponera att man beställer en ny M5:a och får "AMG500", "MBZ***" eller något likn. Vad har man för chanser att ändra? Eller får man plikta med en personlig skylt då? Har man råd med bilen, borde det inte vara något problem med kostnaden, men man kan ju vara typen som inte gillar en personlig skylt ;) | |
|
Själv har jag B12SE på en BMW 750. Det syftar dock på företaget och inte på att det är en Alpina BMW-Ligan |
|
| Min farsa hade VAL på sin firmabil och HAJ på tillhörande släp - rena rama fiskebilen... =) | |
|
Såg en FTP = alla vet säkert va det där betyder va???hehehe!!! Sen såg jag en personlig skylt på en feet habibi-bmw från Hallunda= FFL .....hehehhehehe... Undrar hur många ggr per dag han blir stoppad av civilare o andra snutar runt om Sthlm...... Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
Gemini__ |
Får väl bidra med en bild som passar här, ursäkta bildkvalitén: Länk |
|
Min 528'a har HEM *** och den ger lite av en myskänsla då den står utanför huset och då jag åker hem i rusningstrafik ibland i låga hastigheter så inbillar jag mig att hemkänslan når även andra bilister genom associationen ;p /D |
|
|
Såg en silverfärgad V70 och på reg.skylten stod det KÖROM, jag lydde uppmaningen.. |
|
| Har inte läst hela tråden men jag har sett en vit 5 serie med reg nr LKY 777 (LUCKY 777) ;) | |
Angeleyes |
Lånar denna tråden och frågar er om råd angående personlig skylt. Det är en Alpinvit 335 cab det gäller...några bra förslag? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.