|
Sida 33 av 65
|
|
|---|---|
| Finns en saab här i kring som har reg nummer: RWD *** ..... :) | |
|
kjellon: Gammal bild men ytterst påpassligt av fotografen! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
hehe, står en utanför min gata som också heter fag *** :) |
|
|
En kompis til mig har NOZ på sin sjutörsti GLT, tycker jag är rätt kul :) //Devva |
|
|
Såg en gammal Saab 900 får några år sen som va riktigt rostig + att avgassysmet va helt paj å lät som fasen...kom ihåg de så väl för vi satt på en uteservering och så kom den förbi...hade reg.num: MAX100 Tycker de passa bra,för den gjorde nog inte mer asså :) Kolla på VV:s hemsida nu,och den blev avreggad 2003 och tur va väl de kanske :) |
|
|
Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Står en Rolls med personlig skylt VIP på en verkstad nära mig. Den står nästan alltid där :) En polare jobbar på Air Liquide. Fick en sprillans ny Volvo med reg nr AGA *** haha :-) |
|
| Hmm, körde bakom en Mercedes idag med reg. nr WET 006, aningen kinky... | |
|
Dag stod det en variant av Peugeot kombi av nyare snitt på parkeringen med... URKxxx Klart passande. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det här är inte rolig skylt typ. Men en gång för c:a 5 års sedan låg jag bakom en bil med ”nästan” samma reg. nummer: jag: xxx 300 framför xxx 301 (xxx = "samma som jag har"). Båda bilarna var röda och av samma märke. Det var rätt så kul å lägg märke till det. Vaa! Nää.. me Va fan! :) |
|
|
Passerade en silvergrå 320 E91 idag med regnumret "FWD XXX". Nästan ett hån mot BMWs kanske allra heligaste policy :-) |
|
|
Grannen har en S80 med RWD xxx! M3 E30Länk |
|
|
Lite små kul, FRU *** på 52* touring, rullar här i stan! Undrar om ägaren är en kvinna? :-) M3 E30Länk |
|
|
Jag har sett en bil med reg CKY XXX vilket är namnet på en musik-grupp, dom brukar spela i Jackass-avsnitten. Har även sett en FFS XXX, lite småkul =) /Jonas |
|
|
när jag var i grundskoleåldern så hade vi en Opel Ascona 1.2 -78 som hade reg nr FAG 885. Den var dessutom gul/orange till färgen ;) Annars såg jag för något år sedan en Seat med reg nr GEJ 535. ;) __ Bilblogg: Länk |
|
lob |
För en massa år sedan då Audi kom ut med sin TT kom jag ikapp en mkt fin sådan utanför Södertälje. Breda däck, fälgar o hela kittet. Den spontana kommentaren från min kompis blev "fan va snygg" vilket omedelbart blev besvarat av TT ägaren genom hans personliga skylt JAG VET Länk |
|
hade OJA på min volvo. OJA= Dike på finska. och det var där bilen slutade med |
|
|
hade vatt lite coolt med IAM666 //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Gammal Ford Siera i Skåne BMW 328 | |
| Gammal Ford Siera i Skåne BMW 328 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.