|
Sida 32 av 65
|
|
|---|---|
| WRROOM sitter på en jeep grand cherokee, och någon bil med regnummer bmw 318 finns inte registrerad..... | |
| Jag hade BSS 278 på en merca i början av 90 talet...... | |
|
Min nyinköpta E30 cab slutar med 5. Det tycker jag är roligt för då behöver jag bara besiktiga den vart annat år :) (maj-sep) "BMW six appeal" |
|
|
Har sett en Opel Vectra med reg.nr: BMW 518. Inte helt passande kanske... AE |
|
manneman |
Mitt eget reg nr börjar med TNT vilket jag finner ganska passande... =) BMW ALPINA B12 5,0 |
|
Hade LYX 755 på min 520. CPG på min golf. Cp-golfen gick den som... |
|
| TNT var bra på den bilen. Här hemma går det en röd Toyota Corolla med TNT på reg. skylten. Det stämmer dock bättre på gubben bakom ratten än på bilen. Han är känd för lite kort stubin :) Har sett nåt minibussaktigt också med PMS. Det blir lite skoj med en tjej som kör. | |
| Farsan fick ***666 på sin X3:a. Passande nog Svart, med lätt tonade rutor. | |
|
Min fru kör en RÖD Opel Corsa med reg nummer : PMS *** Passar henne utmärkt :P |
|
|
Såg en 5 serie touring igår med regnumret BMW *obetydliga siffror* det tyckte jag var helrätt :) |
|
|
Finns en gammal saab här i byn, typ en v4 elr något med GAY nånting på nummerplåten.. Det fattar ja inte hur man kan få ha :p |
|
manneman |
GAY som begrepp excisterade nog inte när den regades på 70-talet (misstänker jag) BMW ALPINA B12 5,0 |
|
nää de lär väll vara så, men de e bra kul endå xD |
|
|
Blev omkörd av en ny Passat kombi i går morse med aggresiv förare som lyckades med ett skohorn klämma sig förbi mig på en avfart i ca 150km/h... Blev smått överraskad när jag såg reg-skylten... FAG XXX Tydligen faller en del utrikiska slangutryck igenom VVs filter :-) |
|
| Chefen på företaget jag jobbar hos hade en Audi med FAG***. Han sålde den av nån anledning :) | |
|
Såg här om dan en 6:a med WROOM, någon som gillar sin bil? :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Vet inte om denna bild varit uppe tidigare, men rätt kul! Länk | |
|
Haha, den var bra. Peugeoten har nyligen hamnat på en bilskrot enligt vv. Men det finns ju teoretiskt 999st till lämpliga grannar till Passaten. Och även 999st till "LLA-bilar" :)) |
|
|
Johan S: den var klock ren :) Jag hade helt klart bestämt mig för reg numret till den Porsche 911 turbon som jag är på g att köpa... Hej då. Men det tillhörde en sur volvo v70.. :( |
|
|
Kolla in denna.... Inte så roliga regnummer var för sig men i detta sammanhang blev det ju lite skoj... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.