|
Sida 31 av 65
|
|
|---|---|
| En polares styvfarsa har en MB S350TD -93 som har regnr: DDR*** | |
|
Jag verkar vara den tredje här på AP som har BMW på skylten, BMW 103 närmare bestämt. Köpte bilen på kvällen, såg inte mycket, men sv-såld, en ägare och en sån skylt och vettigt pris - inte mycket att snacka om! Matthias |
|
| EN kompis hade LYX001 på sin gamla 245:a, han fick höra mycket kommentarer om det. | |
|
Min första bil (1986) var en 1600-2 -69 med reg nummer FRU 447 Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
| Såg en polskregistrerad bil för ett år sen som hade reg.nr KUK *** | |
|
FAG 6** Ont. |
|
|
Jag har PACECAR på min 997a...tyckte det var ganska passande:) |
|
| hmm...en kompis till mej hade BSS xxx lite rasistigt i mitt tycke... | |
| jag jobbar på SMM (statens maritima museer) och såg en bmw 740 på blocket som hade just SMM som regnr... :) tyvärr var den inte så lockande i övrigt | |
|
Ska skaffa en till min 330 nu till sommaren. Någon som har bra tips? Funderade på IMOLA, men hur kul e de att ha på nästa bil?:( |
|
|
Blev kört om av en Ferrari med reg TKO. Kändes som en teknisk KnockOut på riktigt, haha. Sen såg jag en risig Honda (tror det va Honda) med skylten WAP. Om man tänker seg att det står ett S framför (det svenska EU-märket) passar det rätt bra :) SWAP = byta, eller hur? |
|
| Jag har SEL 600 på min 325iM -01, lite Merca-varning kanske, men lätt att komma ihåg! | |
| Jag hade GOO666 på min gamle 525:a förut :) | |
| Glömde bort att skriva att en bekant har DDR*** på sin Merca S-klass :) | |
|
en del fattar nog inte inebörden med på min förra bil hade jag RAC 088! (förkortning av "rock againts Communism" ja o 088 förstår la alla,,,, |
|
|
visserligen inte Svensk skyltad men klart kaxigast :) Länk |
|
|
Såg en bmw 318 E36 med regnr BMW 318, förvisso garanterat köpt nummer men ändå rätt ball. Kan ha varit en 316, fotade den när jag låg bakom men bilden blev för oskarp. Såg även en Honda Crv med köpt regnr WRROOM häromdagen, det tyckte jag visade på både självdistans och humor! Det fånigaste som finns är stora svarta mercor med regnr av typen DRAGAN 1 eller liknande eftersom det visar på total avsaknad av både självdistans och humor :-) hkr |
|
|
Köpte en ny Volvo 850 2.5 1996 som hade det passande regnumret DAF 093, efter 17 mil fick de byta ut hela motorn och under det halvår jag orkade med den så lagades den för över 170k. Så det var verkligen DAF kvalitet i den..hehe! |
|
| Våran nya Caddy firma bil fick regnummer GEJ xxx. Rätt så surt. | |
| I lumpen fanns det två bilar som stod bredvid varann.. CAT och DOG har det på kort.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.