|
Sida 30 av 65
|
|
|---|---|
|
jag hade CPE xxx på min första bil blev jämt kallad CP TRUCKEN,, never a strange plate again! / Daniel Man Haver vad man Tager |
|
|
Jag fick SUX *** på min Z3:a som jag plockade hem från Tyskland i somras. Blev väl sådär halvnöjd när besiktningsmannen berättade det... "My car SUX..." |
|
| jag som har EGD760 :D d kan dom känna sej när jag drar ifrån dom :D | |
|
Fredrik M: Det stämmer det du sa.....såg en bilk med regnr:KKK Är man väldigt skadad om man tittar på reg nummer och sen skickar sms för att se vems bilen är ock vad det ör för bil. Och i så fall kan man söka hjälpa för det:)) |
|
| NRJ*** på min gammla golf jaz*** på min e36 | |
|
Länk Mästare!!!! :) |
|
|
Rolex: Har Billy Gibbons (ZZ-Top) börjat köra BMW? Jag såg häromdagen en tråkbil med FAG 666. Rätt kul! I Sundsvall går en Ford Fiesta med JFK 001. mvh Fredrik |
|
| har för mig att på en lärobok i fagersta på fordonsgymnasiet finns en bil på framsidan som har reg.nr GAY247 , 24/7 = 24 timmar om dygnet 7dagar i veckan :D haha | |
|
He he! Den var bra! Såg en Volvo med KKK*** jag oxå för nån dag sen o en med UGN*** BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
en kompis som gillar att fiska köpte en bil enbart för att reg-skylten va LAX xxx :) vore kul att ha KKK 666... inte för att jag e satanist-nasse asså... har också sett DNA och KGB. |
|
|
Såg skylten FAG i veckan. Den skulle man ju inte vilja ha :-) FAG = Bög, för er som inte vet. |
|
| Jag jobbar ju inom läkemedelsbranschen där vi har hur många engelska treställiga förkortningar som helst. Så när jag är ute i trafiken så kan jag inte låta bli att hitta förkortningar från jobbet, t ex SAE (Serious Adverse Event) som betyder läkemedelsbiverkning. Nördigt eller hur :) | |
|
I senaste numret av TV, så testar de en bil som har "FAG 979" - tror att det är S3 artikeln. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Jag har SHYxxx på min inte så blyga T5:a... :) -- fjalar |
|
|
Jag undrar just hur ägarna till URK *** känner för sina bilar...? :-) ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå |
|
|
Såg en röd Ford Focus nyligen med KKK*** den va underhållande, Sen har en Saab 9-3SS Aero "VADå M3" och så har jag ARE*** på min M3a |
|
Vantage |
För ett tag sedan kom jag ifatt en Volvo S40 med regnr: SOM 440 :-)))) Ingen vidare utveckling på Volvo-sidan alltså....hehehehehe Vantage |
| svärfar har en 940 med regnr OLW xxx och en 245 med HUR xxx :) | |
|
Kolla vägverket på min Firmabil då :) TAK692. En Mercedes Vito. Gissa vart jag jobbar!! Takteknik :) Kul va? |
|
| SUX*** på en rätt ny Merca E-klass... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.