|
Sida 29 av 65
|
|
|---|---|
| i finland finns alla möjliga kula ord som t.ex FAN-***, KUK-*** (som tydligen inte är tillåtet i sverige..) något för oss finlandssvenskar att flina åt ;) | |
|
Har hittat en BMW nu oxo i växjö med PMS ... =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Har en kompis vars första bil var en mi16 med OLNxxx. Den bilen heter fortfarande ollonet när vi ser den. :) | |
|
Vissa skyltar kan betyda nåt annat på annat språk t.ex på polska: CYC *** = tutte HUJ *** = k** eller GOD 666 :) Mvh Peter |
|
|
Såg 2 bilar inatt... KA:OS... på en tysk En vit Sierra hade ELD... i baken /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| FAG på en volvo 740 :) | |
|
US(e)L *** på en Honda Civic Type R :) FEL *** på en Amazon som brukar stå här i närheten SE:XY på en tysk bil som brukar synas häromkring |
|
| Idag såg jag en fetmerca som hade Spoil me och en volvo med esc 666... | |
|
WOK *** på en Mazda Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
Fortsatte med min firmabil, FUN2WRK heter den numera, inte så kul med XEM direkt.... Nu har familjen 2 bilar, BMW:n FUN2DRV & Caddyn FUN2WRK MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
En firma här i stan har FORSALE vilket är rätt gapigt med tanke på dem bilarna den sitter på bitvis. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
>dieselmeken, trevliga regnr! =) Såg en bil som kör åt serviceresor nu på morgonen, för trött för att uppfatta vad det var för bil men HEL*** var den! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
M6:an som BMW använder för att köra runt sponsorer i på stcc racen har reg.nummer BAD284, rätt passande på den bilen om man tänker på benämningen "bad to the bone" Keep Your Distance! |
|
|
Det rullar en BMW här med KKK på regskylten, har inte Vägverket koll på vad den förkortningen betyder? En regskylt jag inte skulle vilja ha. Sen rullar det en Opel här med BMW på regskylten, har den inte hamnat lite fel. =) /Fredrik |
|
|
Fredrik M: Det finns regler för reg skyltarna och då tror jag att den förkortningen är banlyst, är du säker på att det var KKK. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vet att KKK var banlyst tidigare! Har också sett en med KKK på senare tid,och reagerade just pga det nämnda tidigare MVH Patrik |
|
Jodå, jag har sett bilen flera gånger, KKK och den är uppebarligen inte ensam om det. /Fredrik |
|
|
Såg en gul Audi idag med reg nr: BMW-H8TER .Jag gissar att han eller hon inte är så förtjust i BMW.Kanske ska tillägga att det var en lettisk regskylt. |
|
|
Tycker denna var rätt fin :) Länk |
|
|
Frågan är ju om man törs köpa den här... ?! Länk /K Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.