|
Sida 28 av 65
|
|
|---|---|
| Såg en Eu-moppe med SNO xxx. Iofs onödig uppmaning då dessa brukar blir snodda snabbare än man hinner blinka. | |
|
Farsan hade CAT XXX på sin SAAB 99 på 70-talet. Att en släkting hade DOG XXX på sin bubbla lockade fram skratt vid släktträffar. De var dock inte i luven på varandra. ;-) |
|
|
300+: morsan kör också runt med en BUS-bil... en BUS-Polo! _____Vraum!_____ |
|
|
Såg en volvo V-70 som det stod BMW *** på, och det var ej någon personlig skylt. Kommer också ihåg en mercedes som det stod SPY *** på. /Peder |
|
|
SNO XXX, måste vara poppis, det har vi på familjens Golf cab. Gr8ride |
|
|
SNOxxx har grannens föräldrar på deras S60 oxå. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
>Snatto, hehe där ser man, klart det går att busa med en polo oxo... ;) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| min polare har PMS*** | |
|
Hittade en del idag på lunchen: TUT - flytta på dig! BRE - Det var en 745:a så det var ju lämpligt WUT - Vrede på tyska, och det var en Golf V. URC - Passat, need to say more? BMW CS #6212 |
|
|
"360 Modena som hade BYE BYE" - Har jag också sett! Bakifrån, så det stämde... BMW CS #6212 |
|
|
Igår på Motorist körde de en Skoda med XEM. Hoppas att de hittat rätt salva... BMW CS #6212 |
|
|
I mitt fall så var det jag som sa BYE BYE till Ferrarin...Ligger han och puttrar i 90 på motorvägen så kan t o m en Volvo köra ifrån honom ;) Den lät gött i alla fall... ___ //Ulf |
|
|
Aha, det var kanske därför han drog på som fan när han passerade mig - kanske letade efter dig i Volvon...?!? :-) BMW CS #6212 |
|
|
SSS 555 såg jag på en Golf idag, rätt fräckt! Keep Your Distance! |
|
|
En gammal Volvo hade ASS.... Jojo. Å så såg en bil med ROV. Kunde ingen springa dit och rita dit två prickar?!? BMW CS #6212 |
|
| jag hade det manligaste reg nr. cok xxx | |
| Jag har LYX på min gamla fula E34a.. | |
|
AAA111 (A) kommer väl efter XXX111 (X) nu!? Såg en ny snaab inatt med ANA323 eller ngt... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Y och Z kommer också men det stämmer att dom har börjat återanvända gamla nummer. ___ //Ulf |
|
| Såg en Estländskskyltad 740 E38 med: 740 MES | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.