|
Sida 27 av 65
|
|
|---|---|
|
Vet inte om den har varit uppe förr, men det stod en gång i Bilsport för några år sedan om en kille som hade en BMW740 eller liknande som fixade till sig just regnr BMW740 (alltså exakt samma som sin bil) från den utsprungliga ägaren. Kände någon på VV tror jag? Någon som kan historien? /Bo-Erik Länk |
|
|
Regnr: BMW740 Färg: VIT Fabrikat: VOLVO 1421341 A Årsmodell: 1974 Fordonsslag: PB Chassinummer: 406942 Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: BILÅTERVINNING I TROLLHÄTTAN AB Adress: GRAFITV 6 Postnr: 461 38 Förvärvsdatum: 1997-08-28 Ort: TROLLHÄTTAN Fordonsdata Fordonsstatus: Avregistrerad (1997-08-28) Antal ägare: 10 Datum för första reg.: 1973-10-17 Producentansvarig: I trafik första gång: Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej |
|
|
OK, men det finns någon liknande då! Typ 540, 525 eller så :) /Bo-Erik Länk |
|
|
Hmmm, jag letade lite på registret utan lycka. Jag är helt säker på att han hade köpt en plåt med BMW xxx som hade exakt samma siffror som bilmodellen. Får fundera vidare... /Bo-Erik Länk |
|
|
rolex och etrettio: varför skulle jag ljuga? det var det regnr som satt på mercan men som sagt det var länge sen, ca 10-15år sen jag ringde till vägverket och ville ha den regnr på min 323:a e21 men då sa dom att jag var tvungen att skrota mercan och nyregga min med den vilket blev för mycket besvär för lite nöje döm inte innan ni vet fakta "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
|
såg förresten på vägverket nu att ivecon var avställd kanske man skulle köpa den och skrota den och byta regnr. värdet borde stiga på bilen eller? "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
| BMW909 finns på en BMW | |
|
Kanske redan kommit upp tidigare men jag såg en Z3M Cab eller om det var en Coupe minns ej, som hade privat skylt med regnr: VROOOM Var ganska passande på den bilen tyckte jag. mvh/F |
|
|
Flisan: Reg.numret VROOOM sitter på en solidröd halvskabbig Jeep Wrangler som en gubbe kör runt i här i Borås. Han har haft det reg.numret så länge jag kan minnas... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Regnr: BMW525 Färg: MBLÅ Fabrikat: MERCEDES-BENZ C 180 Årsmodell: 1997 Fordonsslag: PB Chassinummer: 2020181F497541 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (1996-12-30) Antal ägare: 3 Datum för första reg.: 1996-07-02 Producentansvarig: I trafik första gång: 1996-12-30 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 90 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1500 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1370 Max lastvikt: 460 Kopplingsanordning 1: KULA Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 185/65R15 88U Kaross: Täckt Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
helgonet: Hur hade du tänkt gå tillväga efter att du skrotat Ivecon menar du? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Även om man skrotar en bil så innebär det väl inte att man får använda det reg-numret på en annan bil. Man får väl ett slumpat nummer när man nyregistrerar en bil? Eller har jag fel? |
|
|
Nej, du har helt rätt. /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
En glidare här i Strömstad har en M-Roadster i någon grönaktig färg, han har "SNYGG" som reg.nr. MVH Christofer |
|
|
såg en parkerad bil utanför min lägenhet med reg nr ((( FALUJA ))) en irakisk stad där alla terrorister kommer ifrån. sikken idiot faktiskt som e stolt över den här äckliga staden |
|
|
Ali: kan betyda något annat... man vet aldrig. _____Vraum!_____ |
|
|
Såg en e39 med BUS xxx på! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Såg CL55AMG idag. Satt på en bil med samma namn... ___ //Ulf |
|
|
BULLDOG sitter på en E60 :) Dom ser ju nästan ut som det :) Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
| SÅG en M5 E60 med regnr EL TORO. Det passar den ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.