|
Sida 26 av 65
|
|
|---|---|
|
psittacus: Du köpte den för skyltens skull va? :)))) Jag hade nog kunnat göra det:) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
"Hemma" i Katrineholm fanns på -90-talet en Mitsubishi Galant med reg nr: ONE 001, kul! Vad jag minns har jag sett både BMW 630 och BMW 633, på rostig Volvo 740 resp. skabbig Ford Scorpio. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Själv har jag: OWN 283 Och låsaspappan BUT 310 :D //BMW-Kimmo |
|
|
Såg en Vw Polo idag med reg.nr AIR4S1... Passande nog på Landvetters parkering.... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Min bil har EAR XXX och jag är lätt hörselskadad :-D | |
|
Såg en Peugeot med XET igår. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Den estländska 7-serien som finns i Solna med regnummer 740 MES har ju varit uppe förut men tål att nämnas igen :-) Killen som körde bilen såg inte så mesig ut iallafall.. |
|
|
Fredrik: När jag köpte inte bilen för skyltens skull men nu skulle jag inte kunna sälja den på grund av skylten.... Jag åkte färja till Lysekil för några veckor sedan och dom i bilen bakom pekade, skrattade och FOTOGRAFERADE!!!! |
|
| Såg en M5e60 med "BOOM" för några veckor sen.Inte så roligt kanske men ändå.. | |
| Tror det va en X3.a jag såg i göteborg för ett tags en.. WROOM hade han som reg.nr :P | |
| En kompis farsa har BMWxxx på sin gamla volvo-traktor | |
| Såg en bil med "DYK 007" för ett par år sedan. | |
| har en vän till mig som har JAS *** på sin 730ia | |
|
för några år sen såg jag en mercedes 190e med regnr bmw 323i snacka om ironi, den värsta konkurrentens namn måste vara vägverket som hade en rolig dag med den bilen "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
|
i: et var inte med givetvis "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
|
Rullar en E46 cab i stan men KAXIG. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
helgonet: Reg.numret BMW323 tillhör en lastbil av märket Iveco.... Alltså inte en MB 190 som du säger dig ha sett... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
| det är många regnr som inte stämmer överens vad många "sett" i den här tråden | |
|
Kommer inte riktigt ihåg vad vi sa här men det rullar en bil här i Växjö (i alla fall då och då) med KKK ***... Kollegan har PACE på sin Peugoet 206... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Hade en Volvo 145 för ett par år sedan där reg nr började med BBJ ska läsas BAJS BRUN JÄVEL bilen va röd men så dålig i lacken att den banne mig såg ut att va bajsbrun! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.