|
Sida 25 av 65
|
|
|---|---|
| Glömde några.. En gammal 740 jag hade: MUZ xxx.. Morfars gamla bil hade GOH xxx. Passa bra i Gbg.. :) | |
| Mercedes 420 med reg nr PAY xxx | |
|
BraMotorVerkstad: citat: "Jag såg en bil med nummer 5ADIST" Kände att denna reg.skylt inte borde vara tillåten. Mina misstankar var korrekta eftersom reg.numret enligt Vägverket inte existerar. Kombinationer av siffror/bokstäver som kan väcka anstöt är ej tillåtna. Kanske har du bara drömt om detta reg.nr? |
|
|
Min polare har PACE (synd att d e en standard Peugoet...) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Rolex, till viss del stämmer det att skyltar "som kan väcka anstöt" ej är tillåtna. Gick ut på vägverkets hemsida och kollade och det gick i alla fall att beställa denna skylt! Även beteckningen med korrekt stavning. Man kan dock inte beställa skyltar såsom könsord. | |
|
>BMWCoupe, som vi sagt innan, du är väl med på att även om de passerar datortestet så sitter det människor som ska godkänna de personliga skyltarna. Där är det inte lika lätt... Datorn spärrar bara de vanligaste och mest uppenbara icke önskvärda kombinationerna. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Rolex: 5ADIST behöver ju inte har varit en svenskreggad. ___ //Ulf |
|
| 300+, det bör naturligtvis vara som du säger, att även en mänsklig kontroll sker. | |
|
I Ånäset, Västerbotten åkte det omkring en grågrön Vaz Lada med regnr. KGB xxx på 80-talet. Mycket passande... /David |
|
| Såg en bil som tyvärr hade fått MDS XXX som reg. nr. Sen har jag sett en volvo 740 med BRA XXX på. | |
| Finns en svart 740 i solna med den personliga skylten 740 MES... | |
|
Minns att min mor hade en ford fiesta med regnr FFY117 som hon lånade ut till oss, då nyfyllda 18åringar för vår första roadtripp. 40mil senare var den tok slut och en släkting fick skjutsa tillbaka oss till stockholm... Nu sju år senare cyklar hon fortf till jobbet =D |
|
| finns 2st bilar som rullar med xxx 666 i den hära sjukt lilla staden jag bor i... ett tecken eller bara slumpen? vem vet... vem vet... | |
|
På det lokala dagiset här så fanns det tidigare en dagisfröken med reg.nr GOD***, och en annan fröken hade JUL***. Såg ganska roligt ut när de ställt sig jämte varandra på parkeringsplatsen. - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Min kusins Volvo 740GL har BMWxxx :))) Han skojar alltid med mig och frågar om vi ska byta regplåtarna nån dag ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Vad sägs om den personligaskylten "ÅKE" som sitter på en ford scorpio 93.... Det är humor! | |
|
Måste säga att jag ÄLSKAR min skylt.. Se här>>> Länk |
|
|
psittacus: Vissa har ju tur..... |
|
|
Jodå Rolex... Att få ha BMWxxx på sin BMW är inte helt fel.. Trodde knappt mina ögon hos bilhandlar´n... Se själva...>>> Länk |
|
|
Denna har säkert varit uppe förut....orka inte läsa hela tråden.. Regnr: BMW330 Fabrikat: SAAB 900 GL-5CK-CM4 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.