|
Sida 21 av 65
|
|
|---|---|
|
PMS på en smart /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Jag har BUZ*** på min gamla 320, ganska passande! | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jag har BEG*** på min 635:a -79 och den är verkligen begagnad :-) mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Körde precis Öresundsbron tillbaka till Malmö och hamnade bakom en Ferrari 360 Modena som hade BYE BYE som regnr. ___ //Ulf |
|
| Såg en Jeep Wrangler på väg 40 en bit utanför göteborg i fredags med regnummer VROOOM | |
|
En E36:a som var SNE xxx =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
En silverfärgad Ferrari Modena med TKO If it aint broken - dont fix it |
|
|
>R, är lite trött nu men jag fattar inte det roliga! Såg en 9000 med KKK /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Technical Knock Out? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: har jag oxå serr i hbg.. rätt kaxig ;) |
|
| Jag köpte bil åt min gamla mormor och morfar. Blev en röd accent från år 2000. Kul att 2 personer på 70+ kör en bil med regnummer PRO :) | |
|
Såg en annan bil med BEG igår =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Såg en ambulans med reg nr *** 666 måste kännas jobbig att få åka i den. Man lär ju veta vart det bär av. |
|
|
Lite O/T, men såg en Saab med reg.nr SM6CAW häromdan, inte speciellt roligt reg.nr - jag vet, tänkte bara kolla om någon vet vad det kan betyda??? |
|
andha45 |
I Karlskoga såg jag en 855 T5 med reg.numret BUMSE Detta var för några år sedan, ni som kan tyska kan kanske räkna ut vad det betyder, och vilka reaktioner det skapar när bilen rastas på Autobahn... PH |
| själv är jag alldeles för korkad för att veta vad det betyder så någon smart själ kanske kan berätta det för mig. | |
andha45 |
bumse är uppmaningsformen (imperativ) av bumsen bumsen: Norstedts tysk-svenska ordbok bumsen Ⅰ mit jmdm. ~ vulg. kn*lla med ngn Ⅱ sv tr vulg., jmdn. ~ kn*lla ngn |
| Min förra 750 hade SHE ***. Så den bilen fick bli en hon =) | |
| ETrettio, Bumse är ett gammalt smeknamn på BMW, oftast på motorcyklarna. | |
| Hade en BMW A-traktor med regnr CEGxxx och den var verkligen seg tack vare en volvo m45 på bakaxeln... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.