|
Sida 2 av 65
|
|
|---|---|
|
31 stycken mb kan tillläggas så det kan stämma som johan b säger mvh kim |
|
| Jag har reg. nummer *** 318 på min 318.Inte särskilt kul men ändå ett ganska roligt sammanträffande. | |
|
en kompis som inte heter Alf har ALF *** på sin 240gl -86. samma kompis farsa hade en 945:a med GGG *** för några år sen. en anna bekant har en japsare med UCH *** "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Såg en bil här om dan med slo vet inte om de är så skoj heller ;) |
|
| PAM har jag... det är i alla fall ett namn. Så jag säger aldrig bilen om bilen. Jag säger Pamsan! | |
|
Kompisen hade SUR 750 (eller liknade nummer) på sin gamla MC =) |
|
| BMW750 på en Volvo 144 från -74 har ju ett visst humorvärde ;) | |
| ... snacka om får i ulvakläder .... | |
|
Såg en sopbil i Skellefteå med reg: LYX 535 fotade den också... tror den finns i galleriet. Ballt reg hade jag också på min första 320i E30, MAN 121 Sen såg jag en SAAB 9000 med reg PYA XXX och alldeles riktigt hade de monterat ett S märke till vänster om regskylten (snacka om insikt). ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Jo förresten... en polare hade en Nissan 200sx med reg : OOZ 010 så den bilen fick smeknamnet Östen! :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
OBS 100 på min, o ja talar inte om vad de e för nån, de får ni lista ut själva. =) mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Länk Udo Dirkelsniff |
|
|
Fräckaste var när jag såg två bilar stod parkerade jämte varandra .. den ena hade KNU... och den andra LLA... Tyckte jag var kul. Två bilar är fler än en.. |
|
Agge |
Farsan hade en Audi för inte så länge sedan med regnr GEJ *** :) Mvh //Agge |
Agge |
Ska tillägga att det var många som fick sig ett gott skratt. Mvh //Agge |
|
Går en 9-5 polisbil i Helsingborg med GOL... /Martin Min bil: Länk |
|
| Har en polare som heter Jon, gissa vad han har för reg ?=) ..Jo, just JON ***. Den bilen ska han aldrig sälja :) | |
|
Agge - Jag har sett en Audi med GEJ *** kanske det var din pappas gamla såg den på E4:a vid sundsvall någonstans...jag fick mig också ett gott skratt! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Har haft en audi med FAG***, är det ngn på bilregistret som anser ngt om just Audibilar eller? :-) Hade bara bilen några månader, var alldeles för mycket tråkningar om reg skylten.. |
|
|
Min chef har KKK på sin reg skylt! Angående MB:n med BMW på reg skylten, det var en liten bild på en gubbe och en silver färgad E-klass i Teknikens Värld för några år sen, han hade som sagt BMW*** och var arg över det, han krävde ny reg nummer man fick avslag på det! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.