|
Sida 19 av 65
|
|
|---|---|
|
En polare som kör en audi...(inte på riktigt, han kör audi).... han har EBA 240 hahahahaha va woligt! Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
| I kiruna hade polisen en målad volvo med reg.nr BOV-XXX | |
|
Big M 540: Det hade dom knappast, eftersom bokstaven "V" ej går att ha på ett reg.nr. Möjligen hade man reg.nr BOW-XXX men inte BOV-XXX. |
|
|
Det kanske var en hemmagjord plåt eller beställd på z#tzy =) HAHA /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
bmw jesus |
som brjrökande fjortis som man en gång i tiden va tycker jag att bilar med THC är ganska kul..... får en att minnas ???? |
| inte så roligt, men igår så såg jag faktiskt TVÅ stycken bilar med reg nr PER XXX, en V70 å en volvo 850. Förövrigt så heter jag Per ;) | |
|
Min mors bil har JAN som bokstäver i regnumret, andra roliga är min före detta arbetskamratsbil med DEA, tyvärr fel bil 87:as Fiesta, funkar dåligt, annat en som spaningsbil. Mvh Stephan |
|
|
Jag måste ta med kameran nån dag då jag dagligen passerar en parkeringsruta med tydliga mallade bokstäver i nederkant tillkännager "CONTAINER" Där står oftast en V50 av årets modell... Finns att beskåda på saltholmens färjeterminal i GBG f.ö. |
|
| Såg en Huyndai idag med BYT *** | |
nxv |
Här nere i en liten stad i småland finns det TVÅ MB:s med regnr: BMW och en Renault Megane med plåten BMW 840. (stor motor i en liten bil) :) |
|
Kan inte för mitt liv begripa varför man ska skirva i en tråd när man ändå ljuger??!! BMW 840 är enligt följande... Regnr: BMW840 Färg: Flerfärgad Fabrikat: VIMEK MINIMASTER 101 Årsmodell: Fordonsslag: TR Chassinummer: 261 Upplysningar: TR2 Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (1994-09-16) Antal ägare: 1 Datum för första reg.: 1990-11-27 Producentansvarig: I trafik första gång: 1994-09-16 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 12 Antal passagerare: Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: Max lastvikt: 230 Kopplingsanordning 1: BYGEL Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: 175SR14 Däckdimension bak: 175SR14 Kaross: Traktor Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
nxv |
...? jag ska ta kort på bilen när jag ser den, den brukar stå vid Ica häromkring. om jag nu inte har kort minne så det inte var bmw 850 eller någon annan serie, - jag återkommer. |
|
Regnr: BMW850 Färg: Flerfärgad Fabrikat: LYNX FOREST FOX S Årsmodell: 1997 Fordonsslag: TGSK Chassinummer: 79180043 Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: ENBOMS BENSIN OCH FRITID AB Adress: KÖPMANG 21 Postnr: 962 32 Förvärvsdatum: 1999-08-24 Ort: JOKKMOKK Fordonsdata Fordonsstatus: Avregistrerad (2002-05-06) Antal ägare: 4 Datum för första reg.: 1996-10-16 Producentansvarig: I trafik första gång: 1996-12-04 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
nxv |
:) lugn, jag ska hitta bilen här, jag har fortfrande bmw 730, och några andra kvar att "gissa" på. |
nxv |
Japp, BMW730 (gul renault Megane) var det, INTE 840, kanske inte lika kul nu, men iaf. jag har kort minne, det är bara så men "tack" Micke för att du läxade upp mig :) |
|
Sådärja, nu snackar vi. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
nxv |
:) undrar vad min skylt kommer att bli när jag reggar min 325:a.. börjar inte årets importbilar på W? |
|
X är vi inne på nu. Rullar en E46:a här i stan och en gul Calibra. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
nxv |
X, trevligt. jag får väl återkomma när jag vet vad jag får (men bara om det är något kul) |
|
Har du importerat eller? Nyligen? Återkom i vilket fall vettja... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.