|
Sida 18 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en Volvo på väg hem från jobbet med PMSXXX =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Den bästa som jag har sett var i Stockholm när 2 Pex kärror hade smällt vi St:Eriksplan. reg var VILSE och 0KOLL Tyvärr var inte kameran med i biolen den dagen. /Ian |
|
|
>idde, vad är pex? Såg ju en RÖD volvo häromdagen med PMS xxx. Har nu även sett en RÖD saab här med PMS xxx. =)) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
FATxxx på en allt annat än fet bmw touring hehe ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Såg en S80 igår som var PAJ xxx =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| I Skärhamn på Tjörn rullar en Mercedes C-klass med regnummer BMW 525. Han har förekommit i tidningarna för att han försökte få vägverket att ändra plåten. De kontrade med att rekommendera en peronlig plåt och pröjsa denna själv - eller leva med det vilket han uppenbarligen gör... | |
| I Skärhamn på Tjörn rullar en Mercedes C-klass med regnummer BMW 525. Han har förekommit i tidningarna för att han försökte få vägverket att ändra plåten. De kontrade med att rekommendera en peronlig plåt och pröjsa denna själv - eller leva med det vilket han uppenbarligen gör... | |
| Såg en Volvo med XEM*** (eksem) | |
|
SENxxx på en mercadiesel kombi klart man blir sen med en sån ;) AXAxxx (accelerera) på en väsutti ___ Mvh Patrik N. |
|
| Svärfar har FAG ( Bög ) XXX på sin mondeo. | |
|
En kollega har oxå FAG på sin Primera. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
300+ Pex är ett budföretag som ägs av Posten. /Ian |
|
|
>idde, oki. Men historien var lite väl bra för att vara sann va? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+ Historian är sann. Under 4 års yrkestrafik i Stockholm har jag lyckats se mkt men denna är den bästa. Som sagt jag burkade ha med mig kameran under den tiden som jag körde bud men den dagen hade jag inte med den. Kolla upp reg pllåtarna vet jag, de finns kvar i samma företag dock tror jag inte att de har kvar bilarna den ena var en V70 och den andra kommer jag inte ihåg vad det var men det var V70 som var mest smälld. IKan tom säga att det var i korsningen Odengatan/St:Eriksgatan de hade smällt i för att vara lite mer exakt |
|
|
>idde, ja då är det bara att gratulera till en helt otroligt rolig syn! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
Nils P. Hult |
Jag såg en silvermetalic, ny Mercedes slk, med reg nummer TUT***. Vad säger man om det?? ;) |
|
Hej hej hej.... Såg en svart X5 med minst 20" Snitser och regält sänkt här i staun som oxå hade TUT! Klart intressant. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Hadde ***-323 på 323an En bekant har en sierra me reg GAY-*** (han har bytt regnumer nu) En m3 e46 med ÄÄM-3 en x5 med ÄÄX-5 | |
|
Undrar ifall någon har "gog 666". Lite "hett" nr om ni förstår vad jag menar! "It's furious to be fast!" |
|
| Det finns en skräddare här omkring, som har JEW... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.