|
Sida 14 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en ny micra med BMW XXX men vill minnas att det var en existerande modell. Kompis hjälpte en mindre intelligent kille med hans rätt så rostiga ford Siesta. Provkörning så släppte bakvagnen.... CNE XXX var reggen. Min kompis som är lite av en konstnär hjälpte till och fyllde på med ett A innan reg. Ganska passande. Fiesta med ganska mycket ACNE / kex En bekant hade en klar röd BMW 318 reg var MUP mupp bil. Min styvmor fick utomlands en E36 M3 hon var jätteglad och nöjd bästa bil hon haft sa hon. Problemet var att reg var FUK, tillägagas ska väl att hon tilldorg sig en hel del negativ uppmärksamhet. Ena sonen i en Judisk familj vi känner skulle få eny ny daewoo när han tog körkort (straff?? eller belöning?) Bilen hämtades och skulle importeras. Reg nr var PIG... den lokala polischefen där bilen först registrerades blev helt till sig och bad om ursäkt hur man kunde vara så okänslig osv... hmmm En BMW 633 (bodde / bor granne med gamla königsegg fabriken) jag var intresserad av att köpa hade reg DYR XXX lite skrytigt när den köptes ny kanske.... Tyvärr så var bilen i ett skick som inte direkt karakteriseras av en dyr bil så jag stod över köpet. |
|
| Jag e lycklig ägare av EHE 8** =P | |
|
Live to Ride: De får KKK eftersom "Ice T" inte ännu gjort anspråk på den:) |
|
|
Jag har JOJ-55 på min M5, rätt bra eftersom en privat regnr i Finland kostar nästan 1000euro, dessutom måste denna innehålla minst 3 tecken, av dessa 2bokstäver och 1nummer, högst 6 tecken varav 3 bokstäver 3 siffror, det måste vara ett "-" imellan numror och siffror! Strängt! När jag har överlopps pengar till nåt sånt ska jag ha III-111 blir såhär och se ut |||-|||. |
|
|
Ja glömde, spammar nästan nu:) JOJ-55 blir ju nästan JOY-5:) |
|
|
Har en MB S600 som brukar vara här i byn lite då å då. Han har reg nr RUSSIA på den. Svartmetallic å tonade rutor runt om. Lite kaxigt. Hittade själv en MB clk 320 med reg nr BYT460. Ganska kul eftersom jag hade en aspågad risig volvo 460 just då. MB:n stod inne på Åke Eriksson bil i Lule, frågade säljaren om jag fick byta jämt av bara, men han fnös bara åt mig. Trevlig kille... // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
slk ska det vara, inte clk. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Finns en gul mustang med reg nr BITCH. Såg den i sthlm när jag hämtade 535:an. Fräsch brud bakom ratten. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
| [img]Länk | |
|
Ursäkta min okunskap... här är rätt länk Länk |
|
| hehe Raggdoll! :D | |
|
Bara på min färd till (och från) Pizzerian såg ja lite roliga plåtar: DAS XXX - Volvo 855 SAD XXX - Ford Mondeo ST220 KYL XXX - Skoda Felicia (med Konsum reklam) TAB XXX - Golf 4 Alla på en o samma gata :) |
|
|
Har haft en Peugeot 205 Gti med reg nr:BOX 198, ganska passande påën sån bil... Tyvärr numera skrotad. Sjöberg |
|
|
Upplysningsvis är Ragdoll en kattras. /// Gunnar E. |
|
| KUL xxx på en skoda :) | |
| RUSSIA S600:an har jag sett i stockholm, den är ruggigt fet. | |
|
Konstaterar att SAAB, Volvo , Jaguar och Renault m.fl. redan finns som personlig skylt. Men varför har ingen BMW? BMW123 finns.Är det så att vissa biltillverkare tillåter detta och andra inte, eller hur resonerar man? /A |
|
|
Jabbal: Jo, den är fläskig. Dock inget att vara rädd för, knappast nån maffiabil. Har för mig att det är en engelsman som har den, men den är reggad i sverige tror jag. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Jag vet en, inte rolig men en med mycket effekt. "SCS 1", MB 600L, 368 kW. Är inte det en 500 hk V12 med bi-Turbo? //Schnitzer |
|
|
bmw 325 sitter på en merca från -67... en 250 se..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.