AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
371.899

Roligaste reg.numret?

Sida 13 av 65
Daviden
Hmm...nikkiebOy, det var nog något av det petigaste jag hört. Hoppas inte att det var enda anledningen till att du inte köpte bilen om den i övrigt var perfekt och du ville ha en sån bil.
den här tråden verkade inte vidare skoj, får läsa den om jag blir arbetslös eller nåt..

:-)
Di
37
Diesel maffia
E38 740dA -00
E46 320i Touring -03
och jag köpte en BMW med POO (bajs), men nu mer är nr plåten alltid skitig
Finns en E38:a här i stan med RENxxx och den bilen har garanterat inte ens sett en maskintvätt på fem år.
Värre lik får man leta efter. :-(

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
nikkieb0y
daviden -> den var vit, men väldigt fint skick. men jo. hade det inte stått EPA på regskylten hade jag köpt den.
civilization
När jag var på Malta för några år sen såg jag ett regnr BMW320 och bilen var...ja, en vit 320 E36 coupé =)
ma
111
martin22sthlm
730 e32 1989
Rullade en Budbil (bolag hmm...) med regnr. vilse på i sthlm förut.

/M
Daviden
nikkiebOy-> Hehe, okay, tur för såna som mig att det finns folk som resonerar som dig, det ökar ju mina chanser att hitta en pärla :) Fast vit hade nog gått bort för mig ändå...
civilization,

Verkar som att man får välja reg. nummer på Malta eftersom i stort sett hade alla bilar en kombination som bettyde något. Alla BMWs hade ju BMW xxx i stort sett :)

/Manray/
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
I Tyskland har väldigt många Porschar xx:xx 911 som regnr, så det verkar som om de också får välja siffrorna.

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
nikkieb0y
daviden -> sen köpte jag till slut en röd bil. hm. men det är ju skicket som avgör till slut ändå. sa att jag aldrig skulle köpa en röd men nog faen blev det så ändå...
civilization
Manray: Ja, varför kan vi inte få göra det här i Sverige oxå!?
bmw750ial
Hej har haft en bil med reg nr SUG*** när jag kopplade vad det stog så var det bara att sälja bilen.
Bra fråga civilization...

/Manray/
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Åkte bakom en A4 idag med reg nr HEK *** :-) (läs Häck)

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Såg en rostig Nissan Micra från 87 kanske , Som hade BYE***
Och en 745 som hade KUB*** ganska passande va? hehe
an
208
andbilh98
Bmw 325iT -89
DUGxxx på en saab 900 tycker jag är rätt kul.. Eller när grannen som alltid skall vara värst köper en svindyr merca å får PMSxxx på den plåten. Då blev han mobbad
Dr
403
Dr Stein
525 TD -95
GDS XXX på en Volvo 144, passar bra!
er
375
erc
218i Active Tourer -16
bmw750ial,

hmm... kombinationen SUGxxx hör ju till de som inte gjordes tillgängliga - och har aldrig funnits. Köpte du en falskskyltad? :)
Har sett en Lynx (skoter) med reg. nr. BMW 850
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.