|
Sida 12 av 65
|
|
|---|---|
|
En bekant hade en rostig Toyota Starlet typ 84, självklart med dekalen "my toyota is fantastic". Den hade reg nummer LYX XXX...... Kanske en föregångare till Lexus..... /B |
|
| min far har popeye på sin M3:a | |
| brorsan hade LEK 966, på sin gamla 520. | |
| Jag har "TOY XXX" på hojen min...;-) | |
| såg en polack bil med kuk en gång | |
|
Constrictor, Rullar en mc med TOY XXX här i Stockholm också... :) /Manray/ |
|
| Farsan hade FEL007 på sina jättegamla Saab. Vidare har jag hört att de glömde ta bort FIS för en bra tid sedan... | |
|
hos en bekant fanns det en tjej som hade CUM***, flinade gott varje gång vi såg den och henne.. haha |
|
|
Det finns en volvo 440 eller 460 i Luleå med reg nummer OLW *** , den bilen har även en liten dekal på bakluckan där man kan läsa : Chipstrimmad Ser riktigt kul ut på en helt original välvårdad volvo. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
DEOxxx har jag på min. Vissa med den lägre sortens humor tycker att det är skoj... Annars är ju PIMP ledigt för registrering! |
|
tvåtakt |
Det rullar en E60 ( har jag för mig) här i Göteborg som har PMP på sin personliga plåt. |
tvåtakt |
Jag hade en lärare i högstadiet som var någon flykting ifrån Rumänien,typ som hade lyckats få KGB på sin 240. Kul att bli påmind varje dag... |
|
är en polackbil som är här i mora VARJE år den har reg nr KUK XXX ganska kul tycker jag ahr aldrig sett en svensk bil med kuk som första bokstäverna, såg härom veckan en saab 9000 -88 med reg nr AAA 001 det var ju också ganska kul sen en bil som har reg nr KKK XXX...=) "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
| Jag hade PMSXXX på min Passat TDI. Jag sålde bilen för 2v sedan o innan försäljningen frågade jag: Vad tycker du om bilen nu då? Köparen svarade: Bra! Reg.nummret är väl det enda negativa. | |
| vi hade HEJ XXX på våran gamla 9-5:a..... | |
|
Qvarnis Porsche med ITSFUN på nummerskylten är väl ganska KUL! ;) MVH / Jacob |
|
|
polaren har en gamel opel med reg numer HEJ *** det bilr ju att en massa folk hälsar när man åker i den i all fall :) |
|
|
I Nordmailng finns det en bil som har ISINTGÅ Det betyder: Orkar inte gå Rätt fyndigt tycker jag =) |
|
| hade NEU xxx på min gamla golf gti -88 den var allt annat än ny. | |
nikkieb0y |
När jag skulle köpa bil förut åkte jag och kolla på en, allt verkar helt okej tills jag såg regnummret: EPA XXX. blev ingen affär. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.