|
Sida 11 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en fet v12 sedan ( av okänt märke ) med skylten "bizniz". ..bara lite kaxigt... :) ___________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
oj, hehe, kollade nyss upp regskylten... det var en 750 från 97... hehe, nu får man skämmas... :P ...får skylla på utarbetning eller liknande... ________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Såg POLIN i dag på S60, hajjade till lite,accosiationen till POLIS var hårfin. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
hej *** B-M-W |
|
|
Bland de bästa är en Z3 M här i stan som har MMM och inget mer. Här kan ni kolla reg.numret på den. skriv MMM Länk ------ Länk Länk |
|
| såg en ny importerad 5-serie med WOW XXX..och den var verkligen WOW..... | |
|
Såg en jagga för ngn dag sen med "Mjaau" Mvh, Christian |
|
|
..även en Audi med "diva"...dessutom en gammal audi. ushc Mvh, Christian |
|
| Volvo S80 med PES XXX, Volvo 945 med ASS XXX ehh :) | |
|
Det här är väl knappast det roligaste reg nummret, men alla verkar ju nämna alla de sett, så jag kan inte ligga efter :D En SAAB 900 med FER 360... :) /Manray/ |
|
|
Lite märkligt är det alltså... "Fre4k" som sett bilen med "bizniz" har jag sett, o i helgen såg jag "Mjauu" på jaggan som "ChristianF" sett! Tillfälligheter eller ej, men lite märkligt är det när man bor här i sydöst (Karlskrona).. Ingen storstad direkt. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Just det ja :-) Finns en nyimporterad, lätt risig, Opel/Fåårrd (minns inte vilket) med reg.plåten lite på sne o reg.nr. UNK XXX. Inget konstigt med det, MEN killen beställde EU-skylt o då blir det genast mycket roligare.. sUNK XXX :-) (jmf. "sunkig") Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
NO H2O på en gul VW häromdagen. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| Jag trodde inte man kunde ha GAY xxx som reg nummer .men i helgen så såg jag en gammal Röd Volvo 244a med den skylten. | |
|
Idag såg jag en volvo med ONT *** och en pegute med URK ***!:-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag såg jaggan i Bräkne hoby. dudå? Mvh, Christian |
|
|
ChristianF: på torget i Karlskrona. Ganska nära alltså :) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Hästsläp med: BMW 345 ______________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
har inte sett denna men GBG031 ha hade lätt varit det bästa.... tyvär hade min kompis en gammal mini buss med reg. DEL031 |
|
|
Såg en Vectra med CCC 911. Lite häftigt iaf :) ________________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.