|
Sida 10 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg en E65:a med TUTxxx idag. /// Gunnar E. |
|
|
Brukar se en bil med CUM XXX i garaget.. Kan ju inte vara kul att äga... /Caspar |
|
| Inte så kul kanske, men jag hade DRAxxx på min gamla 525:a | |
|
såg en utlänsk bil i stan för ett tag sen den hade POLIS 112 fattar fortfarande inte vad den kan ha varit från den hade nåt lustigt "skattemärke" som jag inte kände igen. jag läste både 2 och 3 ggr och fattade ingenting. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Mötte en "BABE" !! i Strömstad sittande på en BMW 840/850 och det var defintivt ingen liten gris som körde den :)) ///MVH Hasso Länk |
| en vän till mig hade LAX XXX, som nu mer är hans öknamn. | |
|
Varje dag jag åker till jobbet möter jag en gammal gubbe med en Valmet s60 som har Shania. Inte kul men fult! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
anders_m |
Babe bilen är knappt 1 månad gammal i sverige =) Att ni sniffar upp "babe(s)" så snabbt på forumet ;) |
|
"Häxan" satt på en ny BMW 3serie cab. Hon var definitivt ingen häxa till utseendet, antar att hon var chef!! :-) /Caspar |
|
|
Polisen i Örebro har en civilbil med regnr HEJ xxx Blev nämligen stoppad av den =böter 400kr Inte så hemligt regnr för en civilare iaf Typ hela stan vet vad det är för bil |
|
| jag har regnr: SKO xxx | |
|
mötte häromdan en silvrig Merca suv med regnr: BLOND och skylten upp och ner. |
|
|
SUX 365 såg jag häromdagen :) En Hyundai Santa Fe. -- fjalar |
|
| Såg HEM xxx på en husbil, rätt passande tycker jag! | |
|
såg ***666 som regnummer på en scorpio "sacrifice to s*tan" eller? ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
såg tre 9-5:or idag alla hadde UNGXXX som reg nr. mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Här nere i Malmö och Trelleborg rullar en ny S-klasse ägd av en invandrarfamilj med det personlig nummret "SHEIK" :) Kungligt regnummer! (Höhö!) ;) MVH, E38B12 |
|
|
En bekant till mig köpte en splitt ny SAAB 9-5 AERO med det mycket passande reg nr RAT ***. I Ö-vik har jag sett en mercedes med ett mycket vackert reg nr BMW *** roligt för den gubben va? |
|
|
Såg en 9-5 idag här i Gävle med reg nummer "Malmo" . Så fick jag reda på vad det blir för reg nummer på min nya bil, WC* ***! Kunde inte låta bli och skratta! Mvh Abbe Länk |
|
| Såg en e36 med ISKALLT, passar ju med tanke på sommaren. Har också sett flera med SNOxxx. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.