|
|
|
|---|---|
|
de kan juvara bra att veta de mennar jag.. jag har en 320im -89 vad vore livet utan bimmer | |
|
Det var längesedan jag hade en E30 men om jag minns rätt så var det mest avancerade man kunde ha en checkcontroll. Och den satt monterad i taket ovanför backspeglen. /T.P. |
|
|
jodå jag har den men jag har hört talas om att de ska finnas 2 olika men jag har ingen anning vad vore livet utan bimmer |
|
|
De sitter där E30 utan har en analog klocka. Kommer inte riktigt ihåg hur den lilla ser ut men den har nog typ bara yttertemp. Den stora har ju temp, bränsleförbr och lite andra små grejer. Den stora har ju mycke mer knappar än den lilla... /Johan |
|
|
Det finns ju tre alternativ vid färddatorns placering i en E30. 1. Analog klocka 2. Digital klocka med yttertempmärare. Även kallad lilla färddatorn. 3. Färddatorn. 9 (eller om det var 12) knappar med tyska namn på. |
|
|
ååååååååååå tack så jätte mycket kentsamuel då har jag koll på de... men en sak till när vi ändå e på de området e de nån såm vet vart man kan få tag på en komplett "stor data" vad vore livet utan bimmer |
|
|
Skroten kanske...? /Johan |
|
|
Chippen: Om du söker på "Färddator" under säljes så ska det finnas en stor färddator till salu för tusenlappen... Jag har för mig att det skulle vara i Stockholmsområdet. Här kan man få lite bra tips angående färddator: Länk Mvh Jögge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.