|
|
|
|---|---|
|
Hej bytte skivor runt om och klossar också (låsningsfria) (biltema) på min e30 88 cab men nu lyser bromslampan min fråga är varför den gör det? behöver backarna justeras eller vad? tac på förhand mvh Paulo | |
|
Kanske någon givare som är knas. Min bil: Länk |
|
|
Menar du bromsljusen bak eller varningslampan i instrumentpanelen? /T.P. |
|
|
Det är den på instumenteringen som lyser jag tror det står brake linning på den tack på förhand |
|
|
Bytte du även slitagevarnaren? Den är av "engångstyp" och det innebär att om den har börjat varna, måste du byta ut den till en ny! Byter du klossar innan du får varningen, kan du återanvända den gamla sensorn. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag bytte alla klossar och även en kontakt med en kabel som kortsluter när de är slut men det satt bara en på vänster sida (förarsidan) det fanns inga på höger sida tack på förhand |
|
|
Vänster fram och höger bak skall det sitta slitagevarnare! Fick du i kontakten riktigt? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Sitter en höger bak också... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
nu när jag tänker efter så satte jag båda fram och ingen bak, så det kan bli men åter igen så visar det sig att denna sida är bäst och vill tacka er för hjälpen. TACK mvh PAULO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.