|
|
|
|---|---|
femtjufem |
Vilken färg på sidoblinkers ska man ha på en röd 525:a? Vita blir väl bäst ? |
|
Absolut! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Agge |
Håller med! Mvh //Agge |
| Hmm... Om den är klarröd så tror jag svarta blinkers passar bäst. Så få olika färger som möjligt på bilen och listerna är ju svarta = svarta blinkers på sidan, vita fram och vita bak. | |
|
Skulle säga klara jag... Kör med crystal look runt om, så jävla snyggt! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
femtjufem |
OK! O billigaste finns på Biltema eller? |
|
Hmm, biltema är ju bara skit. Ska du ha någe med kvalitet köp ifrån stylingfirmorna. www.hova.com , mycket bra! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Mean Machine: Absolut inget fel på Biltemas vita blinkers!!Har sätt EXAKT samma blinkers hos en annan reservdelskedja som hos Biltema men till ett ca 100% högre pris...Biltema är prisvärt just när det gäller vita blinkers....Sido blinkersen till min E34 betalade jag 177kr/st för hos Mekonomen, o det är exakt samma som på Biltema,anledningen till att jag var tvungen att köpa dem på Mekonomen var att de var slutsålda på Biltema (98:-) o de hade ej någon uppgift på leveranstid... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Köpte mina projektorblinkers på realcar! // Pantzare |
|
femtjufem |
OK, men jag vill inte köpa från internet, så då är det Biltema alltså? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.