|
|
|
|---|---|
| Tänkte byta mina velourmattor till gummimattor nu över vintern. Var köper man bra och billiga gummimattor som passar E39? | |
| De är faktiskt rätt billiga hos BMW... | |
|
Kolla på bildelsbasen. Halva priset för tokfräscha mattor..:-) Mvh Janne 523 -97 BMWcs:4534 |
|
PIST OFF |
BMW gäller.Dem e billiga plus att du får original.Till min 525 kostar det 600:- för alla fyra 20tum SPLITT |
|
Eller något begagnade orginalmattor för 300..;-) Mvh Janne 523 -97 BMWcs:4534 |
|
| okej då, jag var lite dumsnål i min fråga. Har nu köpt gummimattor hos BMW för under 600 spänn. Prisvärt! | |
|
PIST OFF: Säker på det priset? Jag betalade 950:- för mina fyra idag. BMW Solna. |
|
|
560:- daler komplett för E39 iA Touring. Köpte för ett par veckor sedan, på BMW Solna. Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
|
BMW's mattor är snygga men inte så slaskanpassade. Jag skulle vilja ha mattor med kant. Finns det? Mulle |
|
|
besmassanuffror, håller helt med dig. Det fanns tidigare två sorters mattor till BMW. Standard och exclusiv. Exclusiv kostade nästan lika mycket men hade fina spårkanaler i och runt hela mattan, perfekta för massa blask och vattenavledning. Dessutom snyggare design. Dessvärre har dom utgått ur sortimentet. Fanns som sista variant till E38, har tur att kommit över en sån mattsats till gammelbilen. Tror jag har nån bild på dom ngnstans. Mig veterligt finns det inga mattor som är speciellt avpassade för BMWs utrymme, utan det blir sk Formgjutna mattor med hög kant som skall passa alla bilar. Dålig passform både för E39 och 46. Var förbi OK och provade... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
PIST OFF |
SNART 525:: du måste ha köpt dem dyrare isf.Dem skall tydligen ha lite högre kant runt om och med ett annat mönster.(tyckte ej dem var fina).Men dem riktigt originala som alla bilar har med rutmönster finns ej i SVART går ej att beställa heller.Dåligt av bmw. Får fortsätta leta.Hittar någon så hör av er. 20tum SPLITT |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.