|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ja, dyrkar är inget för nybörjare. Själv klarar jag ytterdörrar, hänglås och det mesta av pin-tumblers men bilar är lättast med jigglar. Hade en Audi-jiggle för ett tag sedan, var tom logga på den så tydligen håller Ingolstadt-folket sig med sådana iaf fram tills nyligen, ingen aning om BMW har dom... | |
|
Du jacke, kolla in deras forum, vissa användare t.ex. Bizarre, xor + fler är ju inte speciellt normala... Mvh Robban |
|
|
verkar som mitt inlägg med länk till svensk sida som säljer dyrkar försvann... ja hursomhelst tror jag det är vanligt med dyrkar eftersom de är riktigt billiga (hundralappar) samt sälja på postorder... FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
| wadel, tack och lov tar det lite tid att bli bra på att använda dem och många saknar tålamod... :-) | |
| hallå robban,jo som jag skrev tidigare så är det ju säkert en poppis sajt bland de ljusskygga.men min "point" är ju att det inte e förbjudet att sälja koben,hammare o borrmaskiner heller.kan ju oxå användas till liknande operationer. mvh//jacke | |
|
Mitt inlägg togs också bort...men ni säger att det tar tid att klara av "dyrkarna"...men dom säljer till och med en "övningsstation" där du kan sitta i lugn och ro och träna hemma..fan det är ju dubbelt kriminellt...jag menar både att få lov och sälja dessa grejer och samtidigt "utbilda" kunderna om dom så önskar....jag har då ALDRIG sett nått liknande i marnadsföring, som jag sa i mitt borttagna inlägg, JAG BLIR MÖRKRÄDD..var ska det sluta...??? PEO |
|
|
tja.. det är faktiskt intresant att fundera i banorna om hur det skall sluta.. vissa saker slutar ju inte... bara förändras. Jag får helt enkelt se över stöldskyddet på min egen 750... Vill inte bli av med en bil man lagt ner massor pengar+tid på. även om man får en ny är det inte samma sak. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
| tyckte det va ännu mer skrämmande att dom har forum för hur man tillverkar sprängämnen o vapen på samma sajt. | |
| nån som vill maila mig adressen till denna sida? nu börjar man ju bli nyfiken på vad det är för dårar som lär ut sånt. | |
| www.gråzonen.se | |
|
i rent studiesyfte skulle jag också vilja kolla den sidan. mest för att kunna skydda min egendom. Nån som vill maila länk? Automat är bekvämt |
|
Paap Reeder |
Hej! Verkar väl inte troligt att en snubbe som efter mycket mödosamt lärande och knåpande och knepande har lärt sig att dyrka billås samt ytterligare förfinat sin teknik att få upp även rattlåset skulle lägga sitt krut på en 14 år gammal 750 som är svårsåld som inlandsis på Grönland.........i a f om man skall kunna göra nått större klipp. MVH /// Paap R |
| VAAA F****N!?!?! Dom har ju häftigare prylar än jag!!!! Det här måste ju rådas bot på.... ;-) | |
| Ni kan ju alltid titta in till min leverantör om ni inte hittat dit redan: www.spyshop.se finns mer än enbart dyrkar... ;-) | |
Paap Reeder |
Hej Boggieelvis! Tyvärr är det väl så nuförtiden att det kan säkert ligga en hel del verklighet i det du säger. Det är väl bara att inse att man måste se upp. MVH /// Paap R |
|
Paap: Precis det jag menar, problemet med kriminella försvinner inte enbart för att man ogillar det dom håller på med och vägrar att sätta sig in i tillvägagångssätt. Ser man t.ex. på ovan nämnt forum så märks det ju vad dom anser vara lätt och vad som är jobbigt, allt handlar ju då om att maximera de svåra momenten (för inget är omöjligt) så att energi/tidskostnaden inte blir värt det för dom, utan att de föredrar att hitta ett enklare mål... Jag pysslar en del med lås på fritiden själv och det är en kul hobby, men man inser fort hur menlösa de flesta mekaniska lås är (gäller i första hand pintumblers och waferlås). Jag tror att larm, startspärrar och dylik elektronik är det enda som funkar i längden (kanske för att jag tycker att de är svåra för mig, men det skiljer ju från person till person), även om det kommer bypass-boxar så är dessa ganska dyra och blir fort omoderna så kostnaden för busarna blir fort oacceptabel... Men det är ju snart ett fullt krig mellan tjuvar och hederligt folk, snart så bryr de sig väl inte om att bryta bilen på plats när man kan lasta upp skiten på lastbil och köra nånstans där man kan jobba ifred... :-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.