|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Morten M: Dödsmaskin? Det får manväl tolka som komplimang!? =) WilleW: Ja, det finns ju en del saker som kan strula... |
|
|
Brings Me Women gillar jag :) ______ Martin |
|
|
Bajs mellan växlarna.. black mans wish (dålig på engelska) BMW= klass och stil.. Blatte motor Wagen.. 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
|
Blattomobil har ingen räknat upp än? annars är det inte helt ovanligt i Sthlm heller... |
|
Maha |
I london har "drug dealers" klarröda bmw 3-serie, med svaaarta rutor.... |
| Bader-Mainhof-Wagen | |
| heroinsläde, hitlersläde, black mans wheels :P | |
| SVART 7:a = KOKAINKRYSSARE hehe... | |
|
OPEL= Oh Pappa En Leksak OPraktisk Eländig Låda Ofta Paj Eller Lerig SAAB= Sälj Anordningen, Använd Benen Svenskt Arbete Av Blinda VOLVO= Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor FORD= Familjen Olssons Rullande Dass Länk Men bmw finns inte med...För bra bil helt enkelt ;) |
|
|
Hitlerkälke och Turkräser... ganska motsägelsefullt... Vad man än kör för "finare" bil finns det ju nån vill retas. Vissa personer känner sig väl kränkta av att pizzabagare har råd att köra BMW men inte de. Vad vet jag... Skulle aldrig köra Volvo/SAAB eller annat tråkigt skräp bara för att ha det "lika jävligt som alla andra" och slippa kommentarer. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Känns som om fantasin börjar ta slut och upprepningarna ta vid i den här tråden;-) Två bilar är fler än en.. |
|
| Kom igen grabbar bara för turkar eller andra invandrare föredrar bmw eller merca framför volvo så anser jag att det är helt fel att kalla dessa bilar med namn som har med invandrare att göra.... Varför sticker aldrig en volvo v70, s80 ochs60 i folks ögon eller saab 9 5 och 9 3.... Är dom bilarna mycket biliagare än en merca eller Bmw.... Alla som är här i forumet älskar tyska bilar.... Jag fattar verkligen inte vad det har med invandrare att göra??? | |
|
Zerkano: De smeknamn som anspelar på invandrare, knark eller hudfärg är ju knappast myntade av bmw folk. Det är vad som slinker ur icke bmw ägare. Dessa återberättas i denna tråden. En form av självironi skulle man nog kunna säga. Och självklart är det fel. |
|
| Zerkano: Precis som ILiveToRide säger! Vi menar ju inget illa! | |
| Mercedes 190 kallas i tyskland för "turken-koffert" | |
|
Köp Opel, bli belåten, se naturen genom plåten. /Fredrik |
|
|
"Blatte Mobile Wagon" har jag fått skrivet på min bil när den var smutsig och parkerad. Mycket irritersamt. kostade mig 1 dags arbete, hårdpolering, mjukpolering, waxning... innan det försvann. |
|
hellonasty |
Fick denna skickad till mig i ett SMS av en Volvoförespråkare i min bekantskapskrets: "Till salu: BMW asyl-edition. Alifälgar, serbstyrning, mörka hinduer, allahrm och en helt ny muslimanlägning. Vindruteturkar nyligen bytta. Säljes till högst bedjande!" |
|
Bankrånarbil. Många "gettawaybilar" vid tyska bankrån var stulna Bmw förut iaf. |
|
|
ruskigt rolig tråd detta! :) det enda jag fått höra sen jag började åka bmw är pizzaracer.. och det roliga är att den första ägaren på min gammla e30 var en viss "Ahmed" och den köptes av en Pizzeria i grannkommunen, haha :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.