|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
| rinkebyvolvo, hitlerpulka, nazistsläde, fattigmans-merca, kärt barn har många namn... | |
|
Bayerische Motorwerken:) 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
|
saab släng aset annars byt 200km/h-50km/h på 1s |
|
|
"Radbandsräser" har jag hört någon gång. Radband= Någon sorts böneverktyg el liknande,rätta mig om jag har fel! Dessa hänges med fördel upp i inre backspegeln. :-) MVH Jörgen PS. Detta uttryck kan nog gälla MB oxå. 325 iX - "weather or not" |
|
|
Danne123: Fan, nassepulka var ju bra! haha Jörgen Nymann: Du har helt rätt angående radbandet. |
|
|
Pechy: Bayerische Motoren Werke ;) /Wille |
|
|
Jörgen: Stämmer precis !! Det var inte speciellt länge sedan det fanns en annons med bilder på interiören där det hängde ett radband i backspegeln.. :-P |
|
| Turkkärra är vel det mest vanliga i sverige. Har en bror hemma i Norge som också kör BMW. Brukar kalla den för "stanerbørsje".. Typ pakistanser-kärra på svenska. Gött man har lite självironi :) | |
|
Bader Meinhof Wagen :) Mvh Janne. |
|
|
För saab finns väl bara ett namn!? Hemslöjdsräcer! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
"Bee Em Troubleyou" har jag fått höra ett par gånger! (Och anlednigen till att AUDI går så dåligt, är att kolvringarna sitter i grillen), ja den var dålig... ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
Perkka |
Borrows My Wallet, kanske? Hemslöjdsräser? Den var ingen hit direkt =/ Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Min chef nämnde för sin bror (som kör Ferarri och Porsche) om att jag hade sålt Opeln och skaffat BMW som vardagsbil igen och han fick kommentaren: Har han en Pizzeria? BMW bög är ju så vedertaget att jag tom använder det själv... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
tack wille w.. 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
|
BMW=BlowMyWhishtle....bitch:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| Hitlerkälke har man ju hört nån gång. | |
| I går fikk jeg høre at bmw er en "dødsmaskin." | |
|
BMW nya 5-serie=problembil har jag läst i Aftonbladet, då måste det ju vara så. /Wille |
|
|
Spud: ? Hitlerkälke? det är ju VW typ1 som är det. Myntades därför Hitler själv beordrade Herr porsche att rita och ta fram en bil för folket. Så BMW blir aldrig en Hitlerkälke. Haschpulka, Kokainsläde har jag hört, men mest referenser till turkar. Vad ska man säga? De har väl bra smak, då? |
|
| Brud Magnet Wettu :=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.