|
|
|
|---|---|
| Min 325:a läcker in vatten som lägger sig på förarplatsen vid pedalerna. Detta händer vid kraftigt regn. Jag har hört att det ska vara en slang som är igensatt som ska dränera friskluftsintaget. Men jag kan inte hitta slangen... Finns det en slang? Isåfall hur hittar jag den? Eller är jag helt ute och yrar... | |
| Jag hade samma problem det visade sig vara hål i höger bak hjulhus främre del. När man körde i regn kastade hjulet in vatten som la sig vid pedalerna. | |
|
Problemet är bara att det händer när bilen står stilla och det kommer långt uppifrån... Och det händer bara vid kraftigt regn... |
|
|
Min 318 läckte via värmepaketet, smaka på vattnet och om det smakar lite "socker" så är det värmepaketet /Nicke |
|
| Jag har hört att det kan läcka in vatten igenom framrutans gummilist, det brukar ju ligga kvar lite vatten i hörnerna av fönstret, åk till någon glasmästare och be dem täta i hörnerna, det kan inte kosta mer än 100Kr. | |
| Nej. det är inte värmepaketet... Det var min första tanke... Ska kolla hos en glasmästare.... vi får väl se... | |
Grusse |
Det kan vara rosthål under framrute-liste, mycket vanligt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.