|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
På min -96 så är ribborna längre ja. Mina är i svart plast. På min kusins 320 -92 så är de tjockare och lackade i bilens färg vilket jag tycker är snyggare. Det såg ju faktiskt riktigt bra ut det där! Vet du vad han har för färg på nätet? Det ser ut att vara ganska ljust, jag tror att jag skulle satsa på svart nät för att det inte ska sticka ut alltför mycket. //Thorssa |
|
|
Så här ser ut på min: Länk OBS! Gammal bild! //Thorssa |
|
|
Thorssa: Han använder svart nät på sin men det kan vara ljuset som reflekterats på bilden så det ser ut som det är silver. Personligen föredrar jag svart nät. Jag har årsmodell 93 och har de tjockare ribborna och dom borde ju bara vara jobba bort. Men eftersom jag inte orkar med sånt :D, så blir det Mtech för mig Men tex om jag köper en beggad Mtech front här på powerbörsen borde väl bromskanalerna och sidolisterna följa med och då är det väl inget jag måste modifiera? |
|
|
Det vet jag inte men det kan de som säljer den säkert svara på. //Thorssa |
|
|
Lyfter denna tråd...var på cruising i Hudik i lördags och såg då en E36 med den nyare fronten, alltså samma som jag med lite längre ribbor mellan dimljusen. Den ahde svart nät där istället och det såg riktigt bra ut så jag tänkta köpa det och prova hur det blir. Är det någon som vet hur ribborna sitter fst och kanske har några tips när man ska byta? BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Ingen som vet hur man får bort de som sitter där nu??? BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Thorssa: Jag skulle tro att dom är helgjutna i fronten. Det är bara att kapa dom och slipa sedan. Den äldre frontspoilern innan -94 med de tjockare ribborna är iaf helgjutna i spoilern. ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.