|
|
|
|---|---|
|
Hejsan på er! Tänkte fråga om det finns intresse för en M5 E34 hemsida med "registry" där ni kan lägga in bilder på era bilar + info? Helt privat hemsida UTAN ekonomiska intressen. Försöker inte tävla med denna sida som är BÄST:) (www.bmwpower.nu) Rulez M5 3,6l, den hållbara M5'an! | |
Dorian |
Tjena!! Det låter skit bra .. vem ska lägga upp sidan ? :) M5 3,8L, den snabbaste M5'an! |
|
Dorian Yates?? Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
Dorian |
Japp! fast inte Yates =P M5 3,8L, den snabbaste M5'an! |
|
Tills vidare på www.surfnet.fi/~andreas/ men jag måste skaffa mig nåt tufft domain namn! M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
|
På ovanstående adress finns ett utkast! M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
|
Varför inte prova www.bmwm5.com? Finns owners gallery och E34-forum där. Är på engelska förstås med det är väl bra med lite övning? :) |
|
|
Hej. Måste bara säga att när jag läste Dorians "signatur" så började jag skratta. Hoppas inte det blir nåt liknande mellan M3 3.0 och M3 3.2.. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| japp en e34 m5 sida vore kul | |
|
OK, men då ska vi börja. Men man behöver alltid stöd:) M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
|
Jag lägger upp sidan. Vad för www vet jag ännu inte. M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
KaLLeSpeCiaaL |
fan va grymt,va soft,,jag vill ha min bil där sen *ler* men visst e det bara till E34 sen? www.m5-e34-sweden.con/net/se HEHE eller jag vet inte 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
| besök: Länk | |
| Japp, endast för våra. Det erbjuder ingen annan! Kalle ska jag lägga ut dina bilder imorgon?, tillfälligt...är fullt på g med den nya designen och domain namn. Sriv ett mail till mig med info om bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.