|
|
|
|---|---|
|
...hittade jag här: Länk Tycker att den ser ganska "äkta" ut, inte photoshop. Vad tror ni? Och vad tycker ni om den? Jag tycker att det ser lovande ut, men vill inte säga för mycket innan man sett den IRL. Mvh, Kalle _____ Länk | |
| Ser helt klart äkta ut... Kul att den dubbla takluckan är tillbaka, men ser den inte väldigt liten ut i lastutymmet? Ser närmast ut som en 3-serie Touring rent lastutrymmesmässigt. Ser feta svarta rubriker framför mig - "BMW:s nya 5-serie kombi lastar mindre än VW Polo"... Men snygg är den. :) | |
|
Liknar inte baklysena de på SAAB 9-5 kombi en hel del? Annars såg den väl helt OK ut, äkta eller inte... MVH Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
Liste, Håller med om att det ser lite litet ut. Tycker iofs att bilen över lag ser mindre ut än vad den bör vara, tippar på synvilla :) Lastutrymmet ser ut att bli långt, men lågt. Jörgen, Jag reflekterade också över baklyktornas likheterna med 9-5 kombi, men här tror jag att det är solreflexerna på bilden som spelar ett litet spratt. Annars liknar de även baklyktorna på Ssang Yong Musso, om någon nu minns vad det är för ett åbäke :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Håller med om att det ser äkta ut, ser riktigt bra ut, kommer nog se ännu bättre ut i verkligheten precis som e60 sedan och nya 6-serien... /Wille |
|
|
Tycker att de förstör den modellen genom att ge ut en kombi... Dyra bilar ska vara sedaner tycker iaf jag. du ser aldrig en S-klass kombi eller en 7 serie kombi... Länk (Såld) |
|
|
Hm, "baken ser ju ut som en 9-5 kombi" var det första jag tänkte. Annars tycker jag den ser ut att vara mindre ful än sedanen. /Micke |
|
|
Mugge: Mercedes motsvarighet till BMWs 5a är E-klassen och där finns dyra kombimodeller att tillgå. Klart 5 serien ska finnas i touring! Vill man ha lyxkryssare så köper man 7an. |
|
| Finns bilder på Länk också. | |
|
Den ser inte så förbaskat liten ut på min skärm hemma - såg mycket mindre ut på jobbet, av nån anledning... :) Satt och letade lite mer bilder på E61, men hittade en annan intressant sak: Länk Det verkar onekligen som att Daimler Chrysler vänt blicken mot Münchens "kontroversiella" formspråk när de ritade CLS... Klara drag från E60/E61 och E65. Inredningen vet jag dock inte var dom hittat - rolig ser den iaf inte ut. :) |
|
|
Wolv, Instämmer. Klart det ska finnas 5-serie Touring! js_snicke, Var på Vi bilägares hemsida hittar du bilder? Jag lyckades inte :-/ Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kolla vad experterna tycker om BMW nya design Länk |
|
Crippe II |
Hej! Jag undrar om någon tror att det kan stämma att nya touringen kommer att ha aktiv styrning & luftfjädring med dito dämpare? Mvh Crippe II |
|
Adelante: "BMW, was one of many companies that I thought did the coolest stuff. In fact, two of the most beautiful cars every produced were powered by BMW, the BMW M1 and the McLaren F1 supercar with a BMW V12. However, over the pass 2 years BMW has quickly lost me as a long-time fan with its latest styling directions. ... It is difficult to believe that a company like BMW has to try so hard with its designs." -Kunde inte ha sagt det bättre själv även om jag tycker att Z4 är rätt snygg. |
|
| Ingen anning om vart dom tog vägen, dom hade det på första sidan. Opels nya och BMW:s som flash men dom försvan tydligen | |
|
Mugge: Om jag hört rätt så ska det komma en 7serie kombi, även en A8a "avantismo" el liknande. VW har oxå planer för en Phaeton kombi. S klass däremot lär inte få någon dock. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
haimaul |
Liste: Visst liknar CLS Bangle-BMW, men liknar den inte mest av allt en Jag X/S-type med choppat tak och M3 CSL-fälgar? Mycket märklig design. |
|
Här finns lite fler äkta bilder också + lite **action** :-) Länk Tycker den är ruggigt snygg, och mig kommer de att få som kund i alla fall (när jag får råd...)! |
|
| Har inte varit så mycket för nya 5:an men kombin var riktigt snygg! | |
|
Här finns en film (2.6 Mb) på den nya E61: Länk Dessutom finns en komplett Owner's Manual för E60 också |
|
|
denna tråd kanske inte är så jätte aktuell nu, men men.. Körde iaf om en e61 idag på E4 strax söder om Sundsvall.. Den var tysk-reggad och det var en man i 45 års åldern som körde den.. Den såg riktigt sjyst ut faktiskt, den jag såg var mörkblå =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.