|
|
|
|---|---|
|
Hur många hr pallar Gt40 samt Gt 37 ,Vad sitter dem på för fordon original? Ext Wastegate köpes... | |
|
typ sitter på lastbilar sen typ Gt37 pallar väl beroende på avgashus å de typ 450+hk sen en gt40 600hk typ vet inte så nog men tror det är nåt sånt BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| 500-550 GT37 och 580-630 med GT40 ungefär... | |
|
I Nr:3 av tidningen "Street extreme" finns en annons på sidan 20. Där står det så här.... "Är målet omkring 680 hästar? I så fall skulle en GT 35/40 turbo passa alldeles utmärkt då detta är vad Garret uppger att aggregatet är kapabelt till. Visst är det stort, men ändå är det fullt körbart. GT 35/40 är kullagrad och responsen fullt jämförbar med med betydligt mondre och konventionellt lagrade aggregat." Vad de menar med 35/40 vet jag inte men jag antar att det är ett aggregat de menar med storlek på avgas- respektive turbindel. Mvh. BlueBeemerBoy |
|
|
Ok ingen som vet vilken Gt37:an sitter på (den räcker för mig), ska nämligen till en lbskrot o kolla snart. Eller ngn som har till salu? Ext Wastegate Önskas Gt37 Önskas |
|
|
Polaren fick ut 568kh vid 2.6 bar och 9600Rpm med en GT37 på en B21 BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
Lotus Samuel |
Jag undrar också vilka lastbilar dom sitter på. Va hos en scania verkstad idag och dom kunde inte se i några av sina papper eller datorer vad det va för typ av agg. som satt på lastbilarna. Bara massa skumma artikelnr. |
| Du lär nog inte hitta GT37 på nån skrot om det inte är för krockade nya lastbilar. Har bara setat ett par år lastbilar. | |
| Ok något likvärdigt agg som finns på lite äldre lb? | |
| Finns inget likvärdigt på äldre lastbilar. | |
|
Ok vad är rimligt att ge för enn lätt beg Gt37,hittat en + Wastegate Ext Wastegate Önskas Gt37 Önskas |
|
| ja betalade 5000:- för en sprillans ny GT37! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.