|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja! Robin från Förenade Bil i Centrum, här! Ny på forumet och kommer troligtvis inte vistas här allt för ofta... För min kärlek ligger tyvärr inte hos BMW (bara när jag jobbar), utan den är riktad till ett helt annat märke!! Men för att återgå till varför jag skriver här! Jag ville bara upplysa er om att det går bra att mejla era beställningar till mej här på förenade bil om ni tycker det är smidigare! Då är det större chans att ni kan få med er delarna ni vill ha på BMWCS kvällen och allt kommer att gå mycket smidigare för både er och oss! Och det kan ni göra på följande adress: robin.nilsson@forenadebil.se annars är det bara att ringa in hit på 040-24 37 10 (Reservdelar) Jaa.. jag har tyvärr inte mycket mer att säga, förutom att ni är hjärtligt välkomna till BMWcs kvällen! Ha en fortsatt bra dag! Mvh: Robin Nilsson Förenade Bil AB Box 6005, 200 11 Malmö Tel. 040-24 37 11 Fax. 040-78 312 robin.nilsson@forenadebil.se //Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.. |
|
|
Hej igen! Glömde att berätta att det går även att faxa in hit till reservdelar på fax nummer: 040-78 312 Det var alles! Ajöss Robin Nilsson Förenade Bil AB Box 6005, 200 11 Malmö Tel. 040-24 37 11 Fax. 040-78 312 robin.nilsson@forenadebil.se //Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.. |
|
|
Vill bara informera Er om att vi lagt in en erbjudande sida på vår hemsida www.forenadebil.se där vi även har en sida med inkuranta delar som vi säljer med 50% rabatt. Först till kvarn gäller och rabatten kan ej kombineras med andra rabatter. Trevlig helg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.