AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
577

såga i hatt hyllan e30

is
52
is
325 im 90
har planerat att såga upp plåten som sitter i hatt hyllan i e30 modellen.
ska sätta i 6:9or samt ett hål för att fu upp ljudet från basarna i cupen.

kan man göra på detta viset eller....

tacksam för svar

Tror det dunkar även fast du har slutet :P
Otyg
Är inte helt säker på det här men du kan ju kolla upp det med sbp.Har för mig att det räknas som kaross modifikation.Så du måste regga om bilen i fall du sågar i plåten och de ser det på spb.Men är inte säker
det där bryr dom nog sig inte speciellt mycket om. såga på

Att köra...ja det är kul
Otyg
Men om de skulle bry sig kanske det skulle vara lika bra att kolla upp det med SPB
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Hej sågade upp i min gammla e30 320i större hål för 2st 8" satte en hemhjord distans ring under som ja klädde, sen gjorde jag ett stort hål i mitten för röret till baslådan, Hade bilen i 6år o alldrig ett enda påpekande från SBP, o dom kollade bilbältena bak varje gång så nog såg dom att hatthyllan var modifierad rejält,, men men så länge du inte sågar i nån balk där så e det okej,, :)

annars kan hela bagaget sätta sig som det gjorde på en kompis Ascona 78 hehe :)

Har man intresse, tar man sig råd :)
Otyg
Då får man tacka för svaren.Var inte alls säker på det jag sa.Sa bara att man borde kolla upp det.Fick höra det av en kompis som sa att spb inte tilllät det på han audi
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
beror mkt på var man besiktigar .. mig har dom sagt till flera gånger vid besiktningen om mina blinkers som exempel, å min kusin har en exakt lika dan bil å besiktigade den i en annan stad å han kom igenom trots mörkare blinkers än jag .. så .. dock har ja aldrig åkt dit pga hatthylle plåten ;P
Jessie
Is: ska du ha ett skönt ljud i bilen skulle jag rekomendera att du plockar bort 6:9. Dom kommer bara att förstöra ljudet. Det är bättre att kosta på framsystemet lite extra.

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.